ساماندهی پارک پردیس از مطالبات شهروندان ابهری

شهردار ابهر گفت: ساماندهی پارک پردیس از مطالبات شهروندان ابهری است.

به گزارش ایمنا، محمدرضا ذوالقدری‌ها با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰ پروژه عمرانی مهم در سطح این شهر فعال است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین این پروژه‌ها، پروژه ارغوان است که از سال ۹۵ روند احداث آن آغاز و هم‌اکنون نیز فعال است.

وی با بیان اینکه پروژه ارغوان دارای ۱۶ هزار مترمربع زیربنا است، عنوان کرد: افتتاح این پروژه نقش بسیار مؤثری در افزایش درآمدهای پایدار شهرداری ابهر دارد.

شهردار ابهر با اشاره به پروژه پردیس سینمایی ابهر که در چهار هزار مترمربع عملیات اجرای آن در حال احداث است، یادآور شد: پروژه فرهنگ‌سرای حسین‌آباد، بازگشایی خیابان طالقانی شمالی، تعریض خیابان شهید رجایی، احداث سرای محله شریف‌آباد، سنگ‌فرش پیاده‌روها، آسفالت‌ریزی معابر، احداث پنج دهنه پل بر روی رودخانه قورو چای و احداث سه پارک محله، از دیگر پروژه‌های مهم در حال اجرای شهرداری ابهر است.

ذوالقدری‌ها با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان ابهری ساماندهی پارک پردیس است، تصریح کرد: ساماندهی این پارک در سه فاز انجام می‌شود که در همین راستا آمفی‌تئاتر روباز با ظرفیت ۲۰۰ نفر، زمین‌های بازی، نمازخانه و سرویس بهداشتی انجام شده است.

وی با اشاره به جابه‌جایی آرامستان ابهر به مکان جدید و شرایط خاص آرامستان‌ها به علت شیوع کرونا، یادآور شد: این آرامستان دارای ۲۰ هکتار مساحت بوده و برای آن یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

شهردار ابهر با اشاره به کاهش درآمد شهرداری ابهر از محل ارزش‌افزوده و تقلیل آن به پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در سال‌جاری، خاطرنشان کرد: علی‌رغم این امر، از بودجه ۷۰ میلیاردی تومانی شهرداری ابهر در چهار ماهه گذشته ۲۰ میلیارد تومان تحقق یافته است.

منبع: ایسنا

کد خبر 438326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.