امیدوارم پخش تلویزیونی به لیگ والیبال کمک کند

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: معیارهای سیدبندی بر اساس عملکرد سال گذشته تیم‌ها و نحوه یارگیری آن‌ها در سال جدید بود که پس از اعلام گروه‌ها همه حاضران در جلسه قرعه کشی به تصمیمات فدراسیون احترام گذاشتند.

رحمان محمدی راد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر والیبال اظهار کرد: جلسه خوبی بود و با برنامه ریزی قبلی تیم‌ها مشخص بودند و خوشحالم که استارت لیگ برتر زده شد. امیدوارم که برگزاری لیگ خیلی خوبی را شاهد باشیم. با توجه به شرایط موجود امکان حضور تماشاگران وجود ندارد، اما امیدوارم پخش تلویزیونی کمک کند تا از تماشای مسابقات محروم نشویم.

وی در رابطه با شرایط تیم سپاهان، افزود: هفته ششم تمرینات خود را پشت سر گذاشتیم و سعی می‌کنیم به میزان آمادگی مدنظر خود دست پیدا کنیم. با توجه به شرایط سال گذشته و تعطیلی سالن‌ها سعی کردیم در شروع فشار تمرینات را کنترل کنیم تا بازیکنان دچار آسیب دیدگی نشوند و با بالا رفتن آمادگی بازیکنان به سمت کارهای استاندارد پیش رفتیم. در برنامه داریم در صورت مهیا بودن شرایط یک یا دو مسابقه دوستانه پیش از آغاز لیگ داشته باشیم.

سرمربی تیم سپاهان در ارتباط با آماده شدن سالن ۲۵ آبان، ادامه داد: مشکلاتی که وجود داشت با حمایت مدیران باشگاه برطرف شد و در حال حاضر در سالن ۲۵ آبان تمرین می‌کنیم و به این خاطر از مسئولین باشگاه تشکر می‌کنم.

محمدی راد در رابطه با نحوه سید بندی تیم‌ها برای قرعه کشی لیگ برتر، افزود: زمانی که هر دو گروه اعلام شد، به نظر می‌رسد کسی اعتراضی نداشته باشد و اعتراضاتی که وجود داشت پیش از اعلام شدن گروه‌ها بود. معیارهای سید بندی بر اساس عملکرد سال گذشته تیم‌ها و نحوه یارگیری آن‌ها در سال جدید بود که پس از اعلام گروه‌ها همه حاضران در جلسه قرعه کشی به تصمیمات فدراسیون احترام گذاشتند.

کد خبر 438320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.