آمار جدید مبتلایان کرونا در کاشان در ۲۱ مرداد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۱۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند و در این بازه زمانی چهار مورد فوتی رخ داده است.

سید علیرضا مروجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تاکنون ۴۸ هزار و ۸۴۷ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: سه هزار و ۴۴۱ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در این منطقه ۱۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که همگی اهل کاشان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: در مجموع فعلاً ۹۴ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی منطقه کاشان وجود دارد که ۲۳ نفر از آن‌ها در بخش‌های ویژه بستری هستند و چهار مورد فوتی که دو زن ۵۰ و ۸۲ ساله و دو مرد ۶۸ ساله بودند، در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است.

وی اضافه کرد: با اضافه شدن ۱۳ مورد تست کرونا مثبت جدید تاکنون جواب آزمایش دو هزار و ۲۲۳ نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده است.‌

کد خبر 438316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پروانه IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 0
    مراقب مصرف داروهایی ک پزشکان برای درمان کرونا می‌دهند باشید. برخی عوارض زیاد دارند. بیشتر حالت تهوع های شدید و سکته های قلبی و مغزی درواقع نه به دلیل کرونا که بخاطر داروها و عوارض سخت آنهاست