انیمیشن خورده شده به کوزوو می‌رود

انیمیشن کوتاه «خورده شده» به کارگردانی «محسن رضاپور» در بخش رقابتی یازدهمین دوره‌ی جشنواره‌ی انیمیشن «اَنیبار» کوزوو به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، آنیبار Anibar تنها جشنواره‌ی انیمیشن «کوزوو» و از بزرگ‌ترین رویدادهای فرهنگی این کشور است که از ۱۷ تا ۲۳ آگوست ۲۰۲۰ برابر با ۲۷ مرداد تا ۲ شهریور ۹۹ برگزار خواهد شد.

همزمان با برگزاری جشنواره آنیبار و در کنار نمایش فیلم‌های منتخب، برنامه‌های مختلفی نظیر کارگاه‌های تخصصی انیمیشن، سخنرانی‌ها، مباحثات، رویدادهای ویژه، بحث و گفتگو با فیلمسازان و همچنین کنسرت و کمپینگ برگزار خواهد شد.

این جشنواره تلاش می‌کند فیلم‌هایی که از نظر فنی و هنری کیفیت بالایی دارند را به نمایش بگذارد.

«خورده شده» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است و در جیبی‌استودیو ساخته شده است.

این انیمیشن کوتاه پیش از این برنده‌ی جایزه‌ی ویژه‌ی هیئت داوران یازدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی پویانمایی تهران شده و در بخش مسابقه‌ی ده‌ها جشنواره‌ی بین‌المللی نظیر New York International Children's Film Festival و اشتوتگارت (که مورد تأیید آکادمی اسکار هستند)، سیکاف، استاپ‌موشن مونترال و… به رقابت پرداخته است.

گفتنی است: داستان انیمیشن «خورده شده» در دنیایی رُخ می‌دهد که همه در حالِ خوردن یکدیگر هستند؛ اما در این بین، یکی از موجودات راهی برای بقا پیدا کرده و پس از خورده شدن، درون شکم گرگی به زندگی‌اش ادامه می‌دهد...

کد خبر 438300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.