بازگشایی ۱۵ هزار مترمربع از اراضی حریم سیاه‌رود

شهردار قائمشهر از آزادسازی ۱۵ هزار متر حریم روخانه سیاه‌رود در محدوده این شهر بعد از سال‌ها تلاش خبر داد.

به گزارش ایمنا، عباس صالح زاده اظهار کرد: عملیات عمرانی، خاکبرداری و لایروبی رودخانه سیاه رود پس از آزاد سازی حریم با هدف بازگشایی کنارگذر این رودخانه که شامل دو ضلع این آن می‌شود، آغاز شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری برای تخصیص اعتبار جهت ساماندهی رودخانه‌هایی که از محدوده شهری گذر می‌کند آماده است، گفت: آزاد سازی ۱۵ هزار متر از حریم رودخانه سیاه رود طی یک مدت یک ماهه و در یک فاز آزاد شد.

شهردار قائم‌شهر با بیان اینکه رودخانه سیاه رود برای عموم مردم و حفظ گردشگری است، افزود: شورای اسلامی شهر برای اجرای پروژه کنار گذر این رودخانه حمایت‌های بسیاری انجام داده است و از این پس بسیاری از ارگان‌های دولتی در کنار حریم سیاه رود احداث می‌شود که بار ترافیکی را در سطح شهر کاهش می‌دهد.

صالح زاده گفت: این پروژه ارزش افزوده املاک و اقتصاد این منطقه را افزایش داده است؛ این منطقه با این پروژه به سمت توسعه گردشگری پیش خواهد رفت. اجرای چنین پروژه‌ها برای رودخانه‌های سیاه رود و تلار ضرورت دارد.

وی با اعلام اینکه برای رودخانه تلار هم اقدامات لازمی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: در آینده خبرهای خوبی برای شهروندان در این ارتباط خواهیم داشت.

شهردار قائم‌شهر گفت: تعداد پروژه‌های در حال احداث شهری زیاد است و مردم باید نسبت به آنها اطلاع داشته باشند و رسانه‌ها می‌توانند عملکرد شهرداری را به صورت شفاف به اطلاع مردم برسانند.

وی با بیان اینکه سیاست شهرداری بر اساس اقدامات زیربنایی و توسعه‌ای است، افزود: در این راستا اجرای پروژه‌هایی را در نظر می‌گیریم که برای مردم مفید باشد مانند پروژه پارک جنگلی تالار که لازم است یک سرمایه گذار ورود کند تا اشتغال و درآمد پایدار در شهر ایجاد شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 438270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.