استقلال از ضعف دفاع سپاهان نهایت استفاده را برد

محمد نوری، پیشکسوت استقلال گفت: قرعه آسان در ادامه مراحل جام حذفی وجود ندارد. تراکتور در چند هفته اخیر نتایج مناسبی نگرفته و استقلال با هر تیمی روبرو شود مشکلی نخواهد داشت و اگر روند بازی با سپاهان را ادامه دهد همه رقیب‌ها را شکست می‌دهد.

محمد نوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص دیدار شب گذشته استقلال برابر سپاهان با تمجید از بازی آبی‌پوشان، اظهار کرد: اول از همه این برد را به هواداران عزیز تبریک گفته و به بازیکنان و کادر فنی خوبمان خسته نباشید می‌گویم. واقعاً شب گذشته بچه‌ها از جان مایه گذاشتند و بازی خیلی خوبی ارائه دادند. از نقاط ضعف خط دفاع سپاهان نهایت استفاده را برده و توانستند ۲ گل بزنند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به عملکرد خوب قائدی، خاطرنشان کرد: در این دیدار استقلال با تک مهاجم که قائدی بود بازی می‌کرد. قائدی با اینکه در این مسابقه گل نزد، اما بسیار تلاش کرد. فکر می‌کنم یکی از بهترین بازیکنان استقلال در بازی شب گذشته بود و توانست فشار زیادی را بر دفاع سپاهان وارد کند. دو گلی که استقلال زد، حاصل تلاش او بود.

وی افزود: شب گذشته در خط هافبک علی کریمی و وریا غفوری را خیلی خوب دیدم و هر دویشان از ستاره‌های درون زمین بودند.

خط دفاع تمرکز لازم را داشت

نوری با بیان اینکه دفاع استقلال بدون اشتباه در بازی شب گذشته ظاهر شده، تصریح کرد: خط دفاع استقلال نیز بدون اشتباه عمل بازی را مدیریت کرد. همچنین خط دفاع از تمرکز لازم برخوردار بود و توانست حملات سپاهان را مهار کند. فکر می‌کنم شب گذشته استقلال بی‌نقص فوتبال بازی کرد.

وی ادامه داد: بازیکنان استقلال پرسینگ را در یک سوم زمین خود به خوبی انجام دادند و هر موقع سپاهان صاحب توپ می‌شد، به سرعت روی بازیکن صاحب توپ فشار آورده و نمی‌گذاشتند تیم سپاهان تمرکز لازم را داشته باشد. فکر می‌کنم شب گذشته استقلال یکی از بهترین بازی‌های چند ماه اخیر خود را انجام داد.

پیشکسوت استقلال در رابطه با عملکرد نامناسب این تیم در دقایق ابتدایی دیدار با سپاهان، گفت: احساس می‌کنم اوایل مسابقه بازیکنان سعی کردند تا حریف را محک بزنند. اما از دقیقه ۱۵ یا ۲۰ به بعد استقلال راه افتاد و بازی را به دست گرفته و میانه زمین را صاحب شد.

وی افزود: کریمی و وریا در خط هافبک از آمادگی خوبی برخوردار بودند و ریگی با اینکه بازی‌اش چندان به چشم نمی‌آید، اما تأثیر فراوانی گذاشت و باعث شدند تا استقلال بعد از چند دقیقه ابتدایی مالکیت بازی را در اختیار بگیرد.

نوری با اشاره به استفاده فرهاد مجیدی از جوانان، اظهار کرد: مربیان هر چقدر به جوانان اعتماد کنند، ضرر نخواهند کرد. معمولاً جوان‌ها جانشین با تجربه‌ها یا کسانی می‌شود که آسیب دیده و یا شرایط آرمانی را ندارند. فکر می‌کنم پس از مدتی بازیکنان جوان در ترکیب جا می‌افتند چون در استقلالی توپ می‌زنند که بازی کردن در آن سخت است. مربیان باید فرصت‌هایی به بازیکنان جوان بدهند و مطمئن هستم به مرور به حقشان رسیده و مشکلی از این بابت ندارند.

مشکلی از روبرو شدن با پرسپولیس در نیمه نهایی نداریم

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه این تیم مشکلی برای روبرو شدن با پرسپولیس در جام حذفی ندارد، خاطرنشان کرد: چون بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود، فکر می‌کنم با پرسپولیس هم برخورد کنیم هیچ مشکلی نداشته باشد. استقلال شب گذشته نشان داد از آمادگی و شرایط خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه قرعه آسانی برای استقلال در ادامه راه جام حذفی وجود ندارد، اضافه گرد: نفت مسجد سلیمان هم به قول قدیمی‌ها تیم چغری است و به همین دلیل قرعه آسان در ادامه مراحل جام حذفی وجود ندارد. تراکتور در چند هفته اخیر نتایج مناسبی را نگرفته و استقلال با هر تیمی روبرو شود، مشکلی نخواهد داشت و اگر روند بازی با سپاهان را ادامه دهد، همه رقیب‌ها را شکست می‌دهد.

کد خبر 438239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.