تور رایگان ناژوان ویژه کودکان محلات کمتر برخوردار اصفهان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: تور بازدید رایگان از مراکز گردشگری ناژوان ویژه کودکان محلات کم برخوردار به همراه مادرانشان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

سید رسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در هفته جاری با همکاری مدیر منطقه ۱۰ نخستین تور بازدید از مراکز گردشگری با حضور ۴۰ نفر از کودکان محلات کم برخوردار این منطقه به همراه مادران خود با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال‌جاری با همراهی مدیران مناطق شهرداری و رؤسای ادارت فرهنگی اجتماعی مناطق ۱۵ گانه، ناژوان میزبان کودکانی باشد که در محلات محروم شهر اصفهان زندگی می‌کنند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان تصریح کرد: فعالان اجتماعی به خصوص مسئولان خیریه‌های مرتبط با کودکان می‌توانند با مراجعه به ادارات فرهنگی _ اجتماعی شهرداری‌های مناطق، از این امکان برای کودکان محروم استفاده کنند.

وی با بیان اینکه پدیده کودکان کار در محلات کم برخوردار یکی از معضلاتی است که در اغلب شهرها شاهد آن هستیم و مسائل مختلفی مانند فقر اقتصادی خانواده موجب پدید آمدن این معضل اجتماعی شده است، گفت: بی‌تردید بدون توجه به تأمین آرامش زندگی و حقوق کودکان و برنامه‌ریزی در امر آموزش و بهداشت و تفریح آنها وضعیت نامطلوب کودکان کار تغییر پیدا نمی‌کند.

هاشمیان تاکید کرد: کار کودک نه تنها روند طبیعی رشد و شکوفایی استعدادها را از کودک می‌گیرد، بلکه در آینده نیز موجب ایجاد آسیب برای او و برای کل جامعه می‌شود.

وی با اعلام آمادگی جهت تعامل با شهرداری‌های مناطق مختلف برای اجرای این طرح، اظهار امیدواری کرد: با آغاز این حرکت از سوی مجموعه ناژوان، تمام نهادهای دولتی و خصوصی وارد میدان شده تا معضل بزرگ کودکان کار رفع شود.

کد خبر 438201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.