قلعه‌نویی: خدانگهدار اصفهان عزیز! + متن استعفا

قلعه نویی دقایقی پیش با انتشار پیامی خطاب به مردم اصفهان از سرمربیگری سپاهان استعفا داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از آنکه ساعاتی پیش سپاهان در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال تن به شکست داده و از جام حذفی کنار رفت، قلعه‌نویی که در چند وقت اخیر موج انتقادات فراوانی علیه‌اش از سوی هواداران اصفهانی به راه افتاده بود، با انتشار پیامی از سرمربیگری سپاهان استعفا داد.

در این متن آمده است: " سلام و خداحافظ اصفهان زیبا.

بازی با استقلال برای من آخرین آزمون در قامت مربیگری سپاهان بود که دوست داشتم سربلند از آن بیرون بیایم اما مقدر نبود.

خاطرات تلخ و شیرین زیادی از سه سال اخیر حضور در اصفهان دارم و فکر می‌کنم دیگر کافی است. از کسانی که طعنه، تهمت و ناسزا نثار من و شاگردانم کردند می‌گذرم و امیدوارم روزی دروغ‌ها در مورد هزینه‌ها، کیفیت و رفتار ما برملا شوند.

من و کادر فنی در این سه سال، چه در سپاهان و چه ذوب‌آهن سعی کردیم با تمام انگیزه کار کنیم تا به موفقیت برسیم. شاید تعریف بعضی‌ها از موفقیت چیز دیگری باشد اما دیگر حوصله و زمانی برای ادامه سوءتفاهم وجود ندارد.

باید از جناب مهندس عظیمیان و مجموعه مدیریت سپاهان برای حمایت‌شان تشکر کنم و امیدوارم سلامت و موفق باشند. آنها شاهد حرف‌های من هستند و زمان همه چیز را اثبات خواهد کرد.

پیش از خداحافظی از هواداران راستین و عزیز سپاهان هم عذرخواهی می‌کنم که در خوشحال کردنشان در این فصل و رسیدن به عنوان قهرمانی موفق نبودیم.

حرف دیگری نیست. خدانگهدار اصفهان عزیز."

کد خبر 438192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.