شاهین بوشهر صفر _ تراکتور صفر/ تساوی که شاهین بوشهر را به سقوط نزدیک تر کرد

دوشنبه_۲۰مردادماه_ تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر به مصاف تراکتور رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز دوشنبه_ ۲۰ مرداد ماه_ تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و تراکتور سازی تبریز از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید مهدوی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

هفته بیست و هشتم

دیدار تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و تراکتور سازی

ورزشگاه: شهید مهدوی

تماشاگر: بدون حضور تماشاگر

تراکتور: محمد رشید مظاهری، مخمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، اکبر ایمانی، ساسان انصاری، میثم تیموری، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی، میلاد شیخ فخرالدینی، مهدی تیک دری نژاد، سعید مهری، مسعود شجاعی، محمد رضا آزادی، رصا شکاری، علی فتحی، علی سبحانی، علی نجفی، سبحان خاقانی و محمدرضا اخیاری شاد.

سرمربی: ساکت الهامی.

شاهین شهرداری بوشهر: سید اباالفضل رزاق پور، مرتضی غلامعلی نیار، لوکا گادرانی، بهمن سالاری، امیر خسین موسوی زاده، اباالفضل درویشوند، دانیال مؤمنی بید زرد، میلاد صارمی، اسماعیل شریفات، حسین نجفی مرزان، محمد سلطانی مهر، بهروز نوروزی فرد، سلمان بحرانی، علی رئیسی، مصطفی احمدی، یوسف صبری، علیرضا ابراهیمی، ماکسیما، شهاب کرمی و امین مشایخ.

سرمربی: مهدی پاشازاده.

داور: سید مهدی سید علی.

کمک داورها: محمد عطایی، امیر محمد داود زاده و پیمان فرخی مهر.

ناظر داوری: رسول فروغی.

گل‌ها: _

کارت زرد:

شاهین شهرداری بوشهر: محمد سلطانی مهر (دقیقه ۱۶)، میلاد صارمی و مصطفی احمدی (دقیقه ۶۰)

تراکتور: اشکان دژاگه (دقیقه ۶۰)، رضاشکاری (دقیقه ۸۵)

کارت قرمز: _

شرح بازی:

شاهین شهرداری بوشهر با توجه به اینکه در خانه خود بازی می‌کند اما با مصدومان زیادی رو در روی تراکتور حاضر شده، این تیم دقایق اول را به صورت تهاجمی شروع کرد و هرچه از زمان بازی طی شد، تراکتور هم در جریان مسابقه قرار گرفت، تا دقیقه ۱۵ هردو تیم بازی برابر و پایاپایی از خود نشان دادند. شاهین بوشهر حملات خطرناکی روی دروازه تراکتور ایجاد کرد که رشید مظاهری با درخشش درون دروازه مانع از به ثمر رسیدن گل شد. شاهین بوشهر تا دقیقه ۳۰ بازی بهتری از خود به نمایش گذاشته و در نهایت نیمه اول با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی بی روحی از هر دوتیم شاهد هستیم، تا دقیقه ۶۵ بازیکنان شاهین بوشهر و تراکتور حملات نصف نیمه‌ای روی دروازه یک دیگر ایجاد کردند، اما گلی را برای تیم‌ها در پی نداشته است. این دیدار هم با نتیجه صفر بر صفر به اتمام رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۱: شاهین شهرداری بوشهری با یک کار تیمی به دروازه تراکتور رسید، اما مدافعان تیم حریف توپ را دور کردند.

دقیقه ۱۹: روی ضربه ارسالی، مهاجم شاهین بوشهر شوتی به سمت دروازه تراکتور زد که رشید مظاهری با یک حرکت موقعیت گل این تیم را مهار کرد.

دقیقه ۲۱: اسماعیل شریفات در محوطه جریمه شوتی به سمت دروازه تراکتور زد که رشید مظاهری توپ را دفع می‌کند.

دقیقه ۶۳: ضربه خطرناک از راه دور محمد سلطانی مهر از کنار دروازه رشید مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه ۷۴: ضربه علیرضا ابراهیمی را دروازه بان تراکتور گرفت.‌

کد خبر 438185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.