احداث جاده سلامت لوندویل مشروط به تأیید محیط زیست

شهردار لوندویل از ساخت جاده سلامت به طول یک هزار و ۵۰۰ متر در این شهر خبر داد و گفت: اجرای جاده منتظر تأیید، حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نعمت یاورپور روز دوشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران در دفتر خود در این شهر اظهار کرد: این جاده حدود شش تا هشت متر عرض دارد و از مدرسه شهید باهنر رحیم محله آغاز و تا نزدیک روستای سیبلی آخرین حوزه استحفاظی شهری لوندویل ادامه می‌یابد.

وی افزود: شهرداری مدت زمان زیادی است که ساخت جاده سلامت را در برنامه خود دارد، اما به دلیل مجاورت جاده در کنار پناهگاه حیات وحش لوندویل، نیازمند مجوز اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آستارا است.

شهردار لوندویل، تصریح کرد: مصالح مورد نیاز جاده سلامت بعداز عید نوروز امسال خریداری شده و نزدیک به سه ماه است که منتظر صدور مجوز از سوی محیط زیست هستیم تا اجرای طرح را آغاز کنیم.

یاورپور، با بیان اینکه محیط زیست قول مساعد داده تا مجوز لازم را برای ساخت جاده سلامت، هر چه زودتر صادر کند، افزود: در صورت اجرای جاده سلامت، شهروندان لوندویل می‌توانند در کنار مناظر طبیعی به پیاده روی و ورزش بپردازند و اوقات خوب و خوشی را در کنار خانواده سپری کنند.

به گزارش ایمنا، شهر لوندویل با ۱۱ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان آستارا در غرب استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 438178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.