پلیس ۱۱۰ نجف آباد روزانه ۲۵۰ماموریت انجام می‌دهد

فرمانده انتظامی نجف آباد گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی شهرستان موسوم به پلیس۱۱۰، به طور متوسط روزانه بیش از ۲۵۰ماموریت انجام می‌دهد و میزان تشکیل پرونده‌های انتظامی با محوریت این پلیس طی سال جاری بیش از دوازده درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ محمدحسین باباکلانی در نشست ویژه تقدیر از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان اظهار کرد: در موضوع جرایم فضای مجازی نیز علی‌رغم سختی پیگیری پرونده و دستگیری متهمان، بیش از ۹۰ درصد موارد گزارش شده به پلیس فتا شهرستان تعیین تکلیف شده ولی در مجموع شاهد رشد ۱۱۳ درصدی کل جرایم سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

وی بیشترین رشد جرایم این بخش را مربوط به برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی با رشد ۲۳۰ درصدی در مقایسه با سال گذشته دانست و ادامه داد: جرایمی مانند هتک حیثیت، انواع مزاحمت و کلاه‌برداری با حدود شصت درصد رشد نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته، از شاخص‌ترین موارد رسیدگی شده در این مدت هستند.

کشف بیش از دو میلیارد تومان انواع کالای قاچاق شامل مواردی مانند لوازم‌خانگی، چوب بلوط و ابزارآلات دیگر خبری بود که فرمانده انتظامی شهرستان با بیان آن افزود: در موضوع مواد مخدر نیز از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هزار و شصت و شش نفر مصرف‌کننده یا عوامل توزیع و قاچاق دستگیر شده‌اند که این میزان نسبت به سال گذشته رشد چهار درصدی را نشان می‌دهد و در بخش دستگیری فروشندگان نیز با رشد حدود ۶۰ درصدی از نظر آمار دستگیری‌های مواجه هستیم.

وی ادامه داد: نظارت و اعمال نظر در صدور بیش از یکصد پروانه کسب، بالغ بر ۵۵۰۰ مورد بازرسی از اماکن مختلف که منجر به بیش از ۱۷۰ مورد پلمب شده در کنار صدور ۲۷۰ گذرنامه و بیش از ۲۵۰ مورد خدمات جانبی گذرنامه از دیگر فعالیت‌های زیرمجموعه‌های نیروی انتظامی شهرستان در این مدت است.

کد خبر 438162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.