اختصاص ۳۴۲ میلیارد ریال برای عمران شهری دوگنبدان

شهردار دوگنبدان گفت: ۳۴۲ میلیارد ریال از سال گذشته تاکنون برای عمران شهری دوگنبدان هزینه شد.

به گزارش ایمنا، مسعود ظفری اظهار کرد: این میزان اعتبار در قالب هفت طرح عمرانی در مناطق مختلف این شهر هزینه، و در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی تکمیل بلوار شهید پناهپوری با اعتباری بیش از ۲۲۸ میلیارد ریال، احداث بلوار بیمارستان بی بی حکیمه (س) با ۴۱ میلیارد و ۲۵۱ میلیون ریال، احداث پارک جانبازان با اختصاص اعتبار دو میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال، ساخت پارک خیابان پیروزی با هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، ساخت پارک بلوار بهمن بیگی شمالی با ۱۴ میلیارد ریال اعتبار، ساخت بلوار البرز زارع با ۲۹ میلیارد ریال اعتبار و اتاق مانیتور شهرداری هوشمند با ۲۰ میلیارد ریال از مهمترین طرح طرح‌های افتتاحی در هفته دولت امسال است.

شهردار دوگنبدان عنوان کرد: همچنین در هفته دولت عملیات اجرایی سه طرح عمرانی با اعتباری بیش از ۱۳۷ میلیارد ریال در شهر دوگنبدان آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: ساخت ساختمان شهرداری دوگنبدان با اعتباری بیش از ۷۷ میلیارد ریال، پارک امید پازنان با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار و فاز اول کمربندی ضلع شمالی شهر دوگنبدان از باغ فردوس تا کارکنان با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال آغاز خواهد شد.

به گزارش ایمنا، در شهر دوگنبدان با ۶۹۰ هکتار مساحت یک میلیون و ۲۹۶ هزار متر مربع فضای سبز و ۲۱ پارک عمومی با بیش از ۱۵۰ هزار متر مربع وجود دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 438153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.