اختصاص ۱۰۰ هکتار از اراضی دیر به دهکده گردشگری

شهردار بندر دیر گفت: با پیشنهاد شهرداری و موافقت استانداری یکصد هکتار از اراضی شهر دیر به احداث دهکده گردشگری اختصاص یافت.

به گزارش ایمنا، علی ابراهیمی اظهار کرد: این دهکده با طراحی بسیار زیبا و استاندارد در جنوب جاده ساحلی وفاق در محدوده شهر دیر احداث می‌شود.

وی گفت: برای زیرسازی و مخلوط ریزی این طرح گردشگری پنج میلیارد تومان اعتبار اختصاص گرفته است.

شهردار بندر دیر گفت: جاده وفاق پروژه مهم و بزرگی در راستای رونق شهرستان‌های دیر و کنگان است که ساخت دهکده گردشگری تحول اساسی در منطقه ایجاد می‌کند.

ابراهیمی گفت: شهرداری بندر دیر از پارسال تاکنون در زمینه آسفالت کوچه‌ها و پروژه‌های عمرانی اقدامات اساسی و مهم انجام داده است که نمونه بارز آن پیش بینی بودجه شهرداری ۱۵ میلیارد تومان بود که ۲۴ میلیارد تومان تحقق پیدا کرد.

وی افزود: با سه برابر شدن هزینه‌ها و اعتبار ناچیز تملک دارایی، شهرداری بندر دیر با مشکلات روبرو شده است.

شهردار دیر در رابطه با طرح نهضت آسفالت این شهر، گفت: کوچه‌های شهر دیر باتلاقی و نیاز به خاک برداری و مخلوط ریزی زیادی دارد، اما با این وجود شهرداری در زمینه آسفالت کوچه‌های شهر اقدامات خوبی انجام داده و تصمیم داریم که تا پایان سال تمام کوچه‌های شهر دیر آسفالت کنیم.

ابراهیمی گفت: همچنین پروژه ادامه بلوار خلیج فارس به جاده ساحلی وفاق در شرق شهر دیر اتصال پیدا می‌کند و تا پایان سال سرمایه گذاران می‌توانند در این مسیر برای احداث هتل و طرح‌های گردشگری سرمایه گذاری کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 438125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.