تولید ۳۰ هزار مگاوات برق در نیروگاه زباله سوز ساری/ساحل سازی ضلع جنوبی رودخانه کارون

در این بسته خبری از آغاز عملیات ایجاد فضای سبز بلوار بند دره بیرجند تا اجرایی شدن ۱۵ حکم تخریب در قزوین و اختصاص یکصد هکتار از اراضی شهر دیر به دهکده گردشگری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اختصاص ۱۰۰ هکتار از اراضی شهر دیر به دهکده گردشگری

علی ابراهیمی، شهردار بندر دیر استان بوشهر گفت: با پیشنهاد شهرداری و موافقت استانداری ۱۰۰ هکتار از اراضی شهر دیر به احداث دهکده گردشگری اختصاص گرفت.

عملیات اجرایی پروژه ساحل سازی ضلع جنوبی رودخانه کارون

عملیات اجرایی پروژه ساحل سازی ضلع جنوبی رودخانه کارون از پل قدیم به سمت محرزی الی پوزه کعبی‌ها، توسط شهرداری خرمشهر با پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه در حال اجرا است.

اجرایی شدن ۱۵ حکم تخریب در قزوین

محمدابراهیم عصارزاده، مدیر شهرداری منطقه سه شهرداری قزوین گفت: ۱۵ حکم تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز در سطح منطقه ۳ شهرداری قزوین اجرا شد.

آغاز عملیات ایجاد فضای سبز بلوار بند دره

امیر ابراهیم زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بیرجند در این خصوص اظهار کرد: این عملیات که شامل کاشت دو هزار و ۵۰۰ عدد رز هفت رنگ، دو هزار و ۵۰۰ عدد نسترن سفید، ۳۰۰ اصله درختچه تزئینی توری و ۱۰۰ عدد پامپاسگراس است در مسیری به طول یک‌هزار و ۲۵۰ متر و با عرض ۱.۵ متر انجام می‌شود.

قطع بدون مجوز درختان شهر جرم است

بایرام اکبرپور، مسئول واحد حقوقی شهرداری آستارا گفت: قطع بدون مجوز درختان شهر جرم است و اقدامی غیر قانونی محسوب می‌شود.

سرانه ورزشی و فضای سبز مادوان صفر است

داریوش جهانبخش، شهردار مادوان گفت: سرانه ورزشی و فضای سبز این شهر صفر است.

ظرفیت تولید ۳۰ هزار مگاوات برق در نیروگاه زباله سوز ساری

نیروگاه زباله سوز ساری به حجم ۴۵۰ تن با سه خط موازی و با ظرفیت هرکدام روزانه ۱۵۰ تن در شهرک صنعتی شماره یک در حال احداث است و پس از بهره برداری ۳۰ هزار مگاوات برق در سال تولید خواهد کرد.

آغاز فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی دزفول

بهزاد شاهرخی‌فر، مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری دزفول از آغاز فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان با مصوبه ستاد مبارزه با کرونا خبر داد.

ضوابط مجتمع‌های مسکونی سمنان با رویکرد دوستدار کودک تدوین می‌شود

سمانه محمدیان، رئیس اداره شهر دوستدار کودک شهرداری سمنان از تدوین ضوابط مجتمع‌های مسکونی این شهر با رویکرد دوستدار کودک خبر داد.

کد خبر 438124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.