کلاس‌بندی ورزشکاران فدراسیون جانبازان و معلولین مورد بررسی قرار گرفت

نشست مدیران و معاونین فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در خصوص روند فعالیت واحدها در زمینه آموزش، کلاس‌بندی ورزشکاران و انجمن ها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در جلسه امروز که با حضور اسبقیان رئیس، نصیبی و نصیری سرپرست نواب رئیس، حمیدی سرپرست دبیری، معاونین و مدیران برگزار شد، روند فعالیت واحدها در زمینه آموزش، کلاسبندی ورزشکاران و انجمن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست اسبقیان به فعالیت‌های بیشتر و مستمر در زمینه مسابقات ورزشی و آموزش‌ها از طریق فضای مجازی تاکید کرد و گفت: گزارش‌های فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه جمع‌آوری شود و برنامه‌های آینده نیز تنظیم گردد.

رئیس فدراسیون همچنین پیگیر تمهیدات لازم برای برگزاری مجمع عمومی فدراسیون شد و مقرر گردید پیشنهادات مدیران در این زمینه جمع آوری و آماده ارائه به هیئت رئیسه شود.

در ادامه جلسه معاون ورزش قهرمانی در خصوص فعالیت‌های انجام شده در انجمن‌ها مبنی بر برنامه ریزی مسابقات مجازی و رکوردگیری ورزشکاران گزارشاتی را ارائه داد.

چابکی نیز به موضوع کلاسبندی ورزشکاران پرداخت و در همین راستا رئیس فدراسیون دستور به پیگیری جدی بانک اطلاعات کلاسبندی ورزشکاران داد.

همچنین در این نشست کشاورز ترک مدیر واحد آموزش، درباره پیش‌بینی برگزاری آموزش‌های مجازی مربیگری و داوری مطالبی را مطرح کرد و نیز درباره پیشنهاد انجمن‌ها در این‌باره پرداخت.

در پایان جلسه امروز، گزارشی از روند پیگیری مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره اختصاص مجموعه‌های ورزشی ویژه جانبازان و معلولین در استان‌ها ارائه شد.

کد خبر 438118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.