اصلاح و ابلاغ طرح جامع شهر اسدآباد یک مطالبه عمومی است

شهردار اسدآباد گفت: ارائه طرح جامع شهری نقشه راه مدیریت شهری بوده و اصلاح و ابلاغ طرح جامع جدید شهر اسدآباد یک مطالبه عمومی است.

به گزارش ایمنا، علیرضا فعله‌گری، اظهار کرد: مدیریت شهری برای شتاب بخشیدن به توسعه همه جانبه، منتظر ارائه طرح جامع شهری از طرف اداره کل مسکن و شهرسازی بوده و از مسئولان مرتبط با اعلام طرح جامع شهری درخواست داریم به مطالبه شهروندان اسدآبادی و تیم مدیریت شهری پاسخ دهند و با اصلاح طرح جامع شهری کمک کنند بخشی از مشکلات مردم رفع شود.

وی تأکید کرد: عملکرد ۱۰ ماهه شهرداری با نظرسنجی که انجام شده مطلوب بوده است، اما کافی نیست و ابلاغ طرح جامع شهری برای سروسامان دادن به برخی نیازهای شهروندان و تعیین تکلیف پرونده‌ها یک ضرورت است.

شهردار اسدآباد با قدردانی از پیگیری فرماندار، اعضای شورای شهر و نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی به جهت پیگیری موضوع طرح جامع شهری، تصریح کرد: با وجود همه پیگیری‌ها متأسفانه هنوز طرح جامع شهری ابلاغ نشده بنابراین باید بپذیریم ارائه طرح جامع شهری نقشه راه مدیریت شهری است و اصلاح و ابلاغ آن یک مطالبه عمومی است.

فعله‌گری بودجه بسته شده امسال شهرداری شهر را ۳۹ میلیارد تومان برشمرد و افزود: از این میزان بودجه ۲۴ میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی اختصاص یافته که تاکنون حدود ۸۰ درصد از این میزان بودجه پروژه عمرانی محقق شده است.

وی با اشاره به نهضت آسفالت ریزی در سطح شهر اسدآباد گفت: ۱۴ تا ۱۵ هزار تن آسفالت ریزی معابر و خیابان‌های سطح شهر اسدآباد در حال انجام قرار دارد.

شهردار اسدآباد با اشاره به واگذاری یک‌هزار و ۱۰۰ انشعاب فاضلاب رایگان به محله محمود بیگی شهر اسدآباد، بر مشارکت جدی مردم در مدیریت شهری تأکید کرد و گفت: بزرگترین پشتوانه شهرداری همکاری و مساعدت مردم در همه بخش هاست که امید است شهروندان با مشارکت خوب خود زمینه‌های توسعه و شکوفایی شهر اسدآباد را فراهم کنند چراکه لازمه موفقیت شهرداری در گرو مشارکت و عزم همگانی مردم است.

فعله‌گری همچنین توجه به بافت فرسوده شهر را از ضرورت‌های برنامه ریزی شهری عنوان کرد و یادآور شد: شهر اسدآباد دارای ۲۱۲ هکتار بافت فرسوده بوده که اعطای وام‌های کم بهره، تخفیف ویژه عوارض و نوسازی و اعطای امتیازهای ویژه برای سرمایه گذاری واحدهای تجاری بخشی از سیاست‌ها و راهکارهای شهرداری اسدآباد برای نوسازی بافت‌های فرسوده این شهر است.

منبع: ایسنا

کد خبر 438105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.