با ۱۰ بازیکن به ساری رفتیم/ تست کرونا شش نفر از بازیکنانمان مثبت شد

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد گفت: نصف تیم در اصفهان ماند و با ۱۰ بازیکن به ساری آمدیم که آنها هم عملکرد خوبی دارند و امیدواریم جای بازیکنانی که نیستند را پر کنند.

علی نادری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد، اظهار کرد: قبل از اینکه به ساری سفر کنیم، طبق قانون تست کرونا دادیم و متأسفانه جواب تست شش نفر از بازیکنان مثبت شد که در تست مجدد چهار نفر مثبت و دو نفر را منفی اعلام کردند. حسن سهرابی، مسعود حسنی پور، علی اسلامی و شایان جعفری از بازیکنان اصلی هستند که قادر به همراهی تیم نیستند.

وی ادامه داد: نصف تیم در اصفهان ماند و با ۱۰ بازیکن به ساری آمدیم که آنها هم عملکرد خوبی دارند و امیدواریم جای بازیکنانی که نیستند را پر کنند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد با بیان اینکه در فوتبال ساحلی هم قانون ۲۵ در صد را داریم، اما چون چهار بازیکن تیم به کرونا مبتلا شدند باید برای مسابقات حاضر می‌شدیم، خاطر نشان کرد: چهار تیم گروه در ساری هستند و امشب با قرعه کشی مشخص می‌شود کدام تیم‌ها باهم مسابقه دارند. امیدوارم با کمک خدا سربلند از این مسابقات بیرون بیاییم.

کد خبر 438101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.