اجرای ۱۸۵ کیلومتر مسیر خط کشی در سطح مناطق ۱۱ گانه شیراز

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز گفت: ۱۸۵ کیلومتر طول مسیر خط کشی طی دو ماه گذشته در سطح مناطق ۱۱ گانه شهرداری شیراز در دست اجرا شده است.

محسن نعمت اللهی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه یکی از ارکان تامین ایمنی افراد در شهر خط کشی معابر است این امر نقش مؤثری در جلوگیری از بروز تصادفات دارد و تنها با رعایت اصول مهندسی ترافیکی در طرح‌های درون شهری و برون شهری می‌تواند اجرایی شود، اظهار کرد: باید این نشانه‌گذاری‌های قانونی در خیابان‌ها و جاده‌ها اعمال شود تا از بروز حوادث برای رانندگان و معابر جلوگیری شود.

وی، نظم بخشیدن به تردد وسایل نقلیه و افراد و ایفای نقش راهنما برای استفاده کنندگان از معابر را از اهداف خط کشی معابر برشمرد و اظهار کرد: برای جلوگیری از به وجود آمدن ترافیک در ساعت تردد خودروها عملیات خط کشی در ساعات پایانی شب انجام می‌شود.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز افزود: اجرای عملیات خط کشی تأثیر انکارناپذیری در قانونمندسازی تردد خودروها دارد و از همشهریان می‌خواهیم به منظور حفظ زیبایی معابر شهری و نظم و ترتیب خط‌های طولی و عرضی، همکاری لازم را داشته باشند.

به گفته وی در بلوارهای معالی آباد، دولت، بعثت، جمهوری، گفتار، شاهد، خیابان سلحشوران، شکوفه، مشکل‌گشا، سمیه، شهید محمدیان فرد، روزی طلب، صاحب‌الزمان، سیدالشهدا، خبرنگار، تقاطع شهید عبدالله رودکی، بزرگراه مهندسین، ورودی شهرک انجیره، شهرک قصر قمشه، میدان شهدا و الله عملیات خط‌کشی انجام شده است.

کد خبر 438081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.