پارک خودرو در حاشیه خیابان تا چه مدت زمانی مشمول جریمه نمی‌شود؟

مدیرکل امور اجرایی ترافیک شهر اصفهان با بیان اینکه تعداد دانلود اپلیکیشن "اصپارک" تا ابتدای مردادماه بیش از چهار هزار و ۴۰۰ مورد و تعداد خود اظهاری پارک نزدیک به یک هزار مورد بوده است، گفت: از ابتدای اجرای طرح اصپارک تاکنون بیش از ۲۱۷ هزار پیامک اخطار به صاحبان پلاک‌های دارای بدهی ارسال شده است.

مسعود بنده خدا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در ۱۳ خیابان شهر از جمله شمس‌آبادی، طالقانی، شیخ بهایی، کاشانی، شیخ صدوق میانی و جنوبی، چهارباغ بالا، خیابان توحید شمالی، میانی و جنوبی، نظر شرقی و غربی و نیکبخت از ساعت هفت صبح تا ۲۱ به غیر از روزهای تعطیل در حال اجراست.

وی با بیان اینکه پارک کمتر از نیم ساعت در خیابان‌های مذکور مشمول جریمه نخواهد بود، ادامه داد: بیش از ۷۷ درصد از رانندگان، پارک کمتر از نیم ساعت داشته و ۱۲ درصد نیز تا یک ساعت پارک کنار خیابان را ثبت کرده‌اند.

مدیرکل امور اجرایی ترافیک شهر اصفهان افزود: بیشترین توقف بلند مدت پارک حاشیه‌ای در خیابان‌های نیکبخت، شریعتی و شمس آبادی بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد دانلود اپلیکیشن "اصپارک" تا ابتدای مردادماه بیش از چهار هزار و ۴۰۰ مورد و تعداد خود اظهاری پارک نزدیک به یک هزار مورد بوده است، خاطر نشان کرد: از ابتدای اجرای طرح اصپارک تاکنون بیش از ۲۱۷ هزار پیامک اخطار به صاحبان پلاک‌های دارای بدهی ارسال شده است.

بنده خدا گفت: در طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای، متقاضیان باید برای ثبت‌نام و درج مشخصات خودرو در سامانه مشاهده بدهی پارک حاشیه‌ای اقدام کرده و از سه طریق اصفهان کارت، پرداخت اینترنتی در سایت مربوطه و اپلیکیشن "اصپارک" نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

وی گفت: بدهی طرح اصپارک بسته به زمان پارک خودرو متغیر بوده و رقم مربوطه در حال حاضر به عنوان بدهی عوارض پارک خودرو محسوب می‌شود که در صورت پرداخت نشدن مشمول جریمه خواهد شد.

مدیرکل امور اجرایی ترافیک شهر اصفهان اظهار کرد: شهروندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۳۴۰۳۵ و یا آدرس اینترنتی park.mytraffic.ir مراجعه و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

کد خبر 438071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.