صدور کارت همیار سبز برای شهروندان کرمانشاهی

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه از صدور کارت همیار سبز برای شهروندان علاقمند به طبیعت خبر داد.

به گزارش ایمنا، فرامرز رحمتی‌زاده در این باره اظهار کرد: به دلیل اهمیت موضوع فضای سبز و فرهنگ سازی در این راستا کار طراحی و چاپ کارت‌های همیار سبز را در دستور کار قرار دادیم.

وی با اشاره به اهمیت فضای‌سبز به عنوان یکی از حیاتی‌ترین نیازهای جامعه امروز افزود: در همین راستا و لزوم فرهنگ‌سازی در زمینه حفظ و گسترش فضای‌سبز قصد داریم طرح کارت همیار سبز را از مدارس آغاز کنیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و متعاقباً تعطیلی مدارس، توزیع کارت همیار سبز برای شهروندان و دوست‌داران طبیعت فعلاً در محل سازمان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند جهت تهیه کارت همیار سبز هر روز و در ساعت اداری به محل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری مراجعه و پس از تکمیل اطلاعات کارت خود را دریافت کنند.

رحمتی زاده افزود: شهروندان دارای این کارت می‌توانند به واسطه این کارت نکات مثبت و منفی، انتقادات و پیشنهادات مربوط به فضای سبز سطح شهر را به سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری اطلاع دهند و نقش همیار سبز را ایفا کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به فرهنگ غنی کرمانشاهیان و مشارکت خوب مردمی در زمینه حفظ، نگهداری و گسترش فضای سبز این طرح نیز با استقبال و همراهی خوب شهروندان روبه رو شود.

کد خبر 438070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.