۵۰ نفر از کارکنان شهرداری تایباد به کرونا مبتلا شده‌اند

شهردار تایباد گفت: از ابتدای شیوع ویروس همه‌گیر کرونا تاکنون ۵۰ نفر از نیروهای شهرداری این شهر بیماری کووید- ۱۹ گرفته‌اند.

به گزارش ایمنا، ایوب سیدالحسینی با بیان اینکه تعدادی از کارکنان شهرداری تایباد به صورت مستقیم در معرض ابتلاء به این بیماری هستند اظهار کرد: تعدادی از کارمندان و بازنشستگان شهرداری بر اثر ابتلاء به کرونا در مراکز درمانی این شهر بستری شده‌اند و برخی هم مشکل خاصی نداشته‌اند.

وی ادامه داد: گستردگی ساختار شهرداری این شهر و ارتباط مستقیم شهروندان با نیروهای شهرداری در حوزه‌های فضای سبز، تنظیف، شهرسازی، مأموران فنی و سد معبر موجب شده که افزون بر ۳۶۰ نفر از نیروهای شهرداری به صورت مستقیم در معرض ابتلاء به این بیماری قرار بگیرند.

شهردار تایباد گفت: آن دسته از نیروهای شهرداری تایباد که به این ویروس مبتلا شده اند در محیط اداری حضور نمی‌یابند و تمامی حقوق و مزایای آنها بدون کم و کاست پرداخت می‌شود تا نگرانی از این بابت وجود نداشته باشد.

سیدالحسینی با اشاره به پایین آمدن قدرت خرید و فروش مردم همزمان با شیوع بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان افزود: با گسترش بیماری کرونا در تایباد کرایه ۲ ماه از واحدهای صنفی طرف قرارداد با شهرداری این شهر به تعداد ۵۰۰ واحد و به مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بخشیده شده است.

وی ادامه داد: در راستای کمک به حوزه بهداشت و درمان تایباد از اسفند ماه سال گذشته و اوج گیری این ویروس در این منطقه تاکنون ۳۹۰ میلیون ریال کمک نقدی و خرید تجهیزات، به حوزه بهداشت و درمان تایباد انجام شده است.

شهردار تایباد گفت: ما هم‌اکنون در جنگ با یک ویروس ناشناخته قرار داریم و تمام اقشار جامعه باید خود را برای مقابله با این بیماری آماده کرده و برای همکاری با نیروهای خدوم شهرداری تولید زباله‌های خود را به حداقل رسانده و نهایت تلاش خود را برای رعایت بهداشت حوزه شهری به کار ببرند.

منبع: ایرنا

کد خبر 438058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.