کاهش زباله‌گردی با ایجاد مخازن زیرسطحی در همدان

معاون خدمات شهری شهردار همدان با بیان اینکه مخازن زیرسطحی زباله در این شهر ایجاد شده است، گفت: اجرای این طرح کاهش زباله‌گردی را در پی خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، وحید علی ضمیر با بیان اینکه لایه‌های خدماتی که زیر پوست شهر ارائه می‌شود به گوش مردم نمی‌رسد، گفت: زحمات نیروهای خدماتی در حوزه جمع آوری زباله، رفت و روب، فضای سبز و… مغفول مانده و باید بازگو شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته فقط هفت درصد مردم عوارض نوسازی شهری خود را پرداخت کرده‌اند اظهار کرد: همدان در زمینه پاکیزگی شهر و جمع آوری زباله جزو شهرهای برتر کشور است.

معاون خدمات شهری شهردار همدان افزود: عمر ناوگان جمع آوری زباله زیر پنج سال است و در دو سال گذشته شهر همدان را به مخازن جمع آوری زیر سطحی مجهز کرده‌ایم.

وی ادامه داد: مخازن زباله کانون آلودگی است و مخازن زیرسطحی کامل به داخل زمین رفته و هیچ گونه آلودگی، شیرابه و خطری ندارد و کمک بسیاری به کاهش زباله گردی کرده است.

علی ضمیر با بیان اینکه خدماتی که شهرداری همدان به مردم شهر ارائه می‌دهد در کشور نمونه است، گفت: در حوزه آسیب‌های اجتماعی تخریب لوازم و مبلمان شهری توسط شهروندان (وندالیسم) در همدان بسیار زیاد است که نیاز به مشارکت بیش از پیش شهروندان در زمینه حفظ مبلمان و تجهیزات شهری داریم.

کد خبر 438045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.