نمایش پیام‌های ضد کرونایی از چراغ‌های راهنمایی شهر قزوین

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: چراغ‌های راهنما در تقاطع‌های پرتردد شهر قزوین با پیام‌های ضد کرونا شهروندان را به خانه ماندن دعوت می‌کنند.

به گزارش ایمنا، شیما زرآبادی‌پور اظهار کرد: چراغ‌های راهنما در تقاطع‌های پرتردد شهر قزوین پیام ضد کرونا می‌دهند؛ به‌نحوی‌که با نصب پیام روی چراغ‌های سبز و قرمز و روشن شدن هر رنگ، مردم به خانه ماندن دعوت می‌شوند.

وی افزود: به‌ این‌ ترتیب با قرمز شدن چراغ، پیام «برو منزل» و با سبز شدن آن، پیام «منزل بمان» به کاربران ترافیکی نمایش داده می‌شود تا شهروندان به ماندن در خانه تشویق شوند که ثمره آن می‌تواند کاهش تجمع و ارتباط شهروندان با یکدیگر و جلوگیری از انتشار ویروس باشد.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین اضافه کرد: این اقدام در چهارراه بلوار شمالی، چهارراه خیام، چهارراه فلسطین و چهارراه شهرداری توسط سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری انجام‌شده است.

زرآبادی‌پور خاطرنشان کرد: نوبت‌دهی آنلاین مرکز معاینه فنی خودرو شهید رجایی، ضدعفونی مکرر ناوگان حمل‌ونقل عمومی، توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در میان رانندگان، بازسازی و سرویس اتوبوس‌های ناوگان شهر قزوین در ایام تعطیلی ناوگان و همچنین نصب تونل ضدعفونی‌کننده در ورودی پایانه آزادگان بخش دیگری از اقدامات این سازمان در ایام شیوع کروناست.

کد خبر 438039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.