پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه پارک‌سوار عاشق‌آباد

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۹۵ درصدی اجرای پروژه پارک سوار عاشق آباد خبر داد و گفت: این پروژه تا نیمه نخست سال‌جاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه منطقه ۱۲ هشت هزار و ۲۰۰ هکتار مساحت دارد و با شهرهای شاهین شهر، خمینی شهر، گز، خورزوق و دانشگاه صنعتی همجوار است تسهیل تردد و حمل و نقل عمومی در این منطقه از اهمیت بسیاری برخوردار بوده به همین دلیل احداث پروژه پارک سوار عاشق آباد در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

وی افزود: پارک‌سوار عاشق‌آباد در مجاورت ایستگاه مترو قدس و ورودی شهر اصفهان واقع شده که پس از تکمیل باعث تسهیل در رفت و آمدها شده و دسترسی راحت‌تری برای همشهریان این منطقه و ساکنان شهرهای همجوار شهر اصفهان به ارمغان می‌آورد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به مشخصات فنی پارک‌سوار عاشق‌آباد، تصریح کرد: این پروژه در مساحت ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع با هزینه تملک ۱۷۵ میلیارد ریال و هزینه اجرای ۴۵ میلیارد ریال در حال احداث است.

وی ادامه داد: در این پارک سوار ۱۳ خط اتوبوس پیش بینی شده و پارکینگی با ظرفیت ۲۰۰ خودرو احداث می‌شود.

باقری با بیان اینکه کلنگ اجرای پروژه پارک‌سوار عاشق‌آباد در سال ۹۸ بر زمین زده شد و تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت داشته است، گفت: این پروژه تا نیمه نخست سال جاری تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 438015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.