اماکن عمومی شهر آستارا ضدعفونی شد

شهردار آستارا به اشاره به اینکه آستارا به لحاظ شیوع کرونا جزء شهرهای وضعیت قرمز استان گیلان است، گفت: شهرداری به منظور مقابله با شیوع این ویروس تمامی معابر این شهر ضدعفونی را کرده و این اقدام تداوم خواهد داشت.

جواد معیتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: واحد خدمات شهری شهرداری آستارا از بامداد روز جمعه عملیات ضد عفونی و گندزدایی خیابان‌های پاسداران، مطهری، فارابی شهید حاجی عباسی، میدان امام خمینی (ره)، چهار راه حکیم نظامی، خیابان امام خمینی تا مسجد آبروان را آغاز کرد.

وی افزود: از ساعت ۴:۰۰ بامداد تا ۶:۳۰ صبح روز یکشنبه و امروز دوشنبه هم خیابان امام خمینی (ره)، تله سیفی، میدان شهرداری، میدان نماز، بلوار بسیج، فلکه گاز، میدان شهدای گمنام، خیابان‌های ملت شرقی و غربی، شهید رجایی، شهید باهنر، تخته فروش، بلوار معاد، شهید رستمیان و محوطه پارکینگ بازار ساحلی گندزدایی و ضدعفونی شد و این اقدام تا قطع چرخه انتقال ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

شهردار آستارا عنوان کرد: معابر عمومی توسط شش نفر از نیروهای آتش نشانی، با استفاده از آب ژاول و یک تانکر ۱۰ هزار لیتری ضدعفونی شد.

معیتی خاطرنشان کرد: شهرداری آستارا به منظور اطلاع رسانی بیشتر در جهت پیشگیری و مراقبت شهروندان در مقابل ویروس کرونا، بنرهای آموزشی در سطح این شهر نصب کرده و از شهروندان انتظار می‌رود، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا با ۵۱ هزار و ۵۷۹ نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 438011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.