دوشنبه سرنوشت ساز برای سپاهان

پانصد و بیست و چهارمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "جشن پوکر کمی تا قسمتی به فنا رفت" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به دیدار چند شب قبل حساس ذوب آهن در مقابل پرسپولیس دارد. یحیی گل محمدی که از نیم فصل دوم هدایت تیم پرسپولیس را برعهده گرفت، تاکنون در هیچ مسابقه‌ای در رقابت‌های لیگ برتر شکست نخورده بود. او تنها در مقابل استقلال و نساجی به نتیجه تساوی رسیده بود و بقیه بازی‌ها را با برد پشت سر گذاشته بود. با این حال جمعه شب در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر، پرسپولیس مقابل ذوب آهن با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا رکورد بسیار خوب یحیی روی نیمکت پرسپولیس شکسته شود و البته لذت جشن پوکر قهرمانی هم تحت تأثیر این باخت تا حدودی خراب شود.

"فرار بزرگ در سخت‌ترین بازی فصل" تیتر دیگری از این رسانه است که برد سبزپوشان مقابل پرسپولیس و فرار از منطقه سقوط آنها دارد. تیم فوتبال ذوب آهن با کسب سه امتیاز مقابل پرسپولیس ۲۹ امتیازی شد و به رتبه دهم جدول رده بندی صعود و حالا دیگر می‌توان با اطمینان بیشتری در مورد حضور این تیم در میان نامزدهای پایین جدولی بقا در لیگ حرف زد.ذوبی‌ها همواره یکی از تیم‌های مقتدر لیگ برتر در تاریخ ۱۹ ساله این مسابقات بوده و در این فصل نیز اهالی فوتبال انتظار داشتند این تیم در این هفته‌های پایانی حداقل برای کسب سهمیه آسیایی بجنگد ولی تغییرات مداوم در کادر فنی و ساختار مدیریتی این باشگاه، کار را به جایی رساند که این تیم تا پیش از دیدار برابر پرسپولیس با ترس از سقوط به میدان رفت. سبزپوشان با کسب سه امتیاز برابر پرسپولیس تا حدود زیادی از منطقه سقوط دور شدند.

" دوشنبه سرنوشت ساز برای سپاهان " عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به دیدار حساس سپاهان و استقلال در جام حذفی دارد. سپاهان با شکست مقابل نساجی عملاً شانس آسیایی شدن از لیگ برتر را از دست داده و حالا تنها چشم به جام حذفی دوخته است. به جرأت می‌توان گفت استقلال دوشنبه و در جام حذفی تکلیف سهمیه گرفتن سپاهان و شاید سرنوشت قلعه‎‌نویی روی نیمکت این تیم را مشخص می‌کند.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 437949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.