پیشرفت ۹۰ درصدی کلکتور شرقی_ غربی خیابان آتشگاه

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۹۰ درصدی کلکتور شرقی_ غربی خیابان آتشگاه خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

علیرضا رفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای اجرای کلکتور شرقی_غربی خیابان آتشگاه، لوله‌های پلی اتیلن به قطر ۲۵۰ میلی‌متر استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه با احداث کلکتور شرقی_غربی خیابان آتشگاه مشکل آبیاری فضای سبز منطقه برطرف می‌شود، افزود: احداث خط کلکتور فضای سبز جهت ایجاد یک حلقه مجزای آبیاری فضای سبز و اتصال شبکه چاه‌های موجود به یکدیگر در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: محل پروژه باند شمالی خیابان آتشگاه به طول ٤٥٠٠ متر حدفاصل کوچه ٥٥ تا کوه آتشگاه است و طول اجرای پروژه نیز شامل ٢٤٠٠ متر حدفاصل کوچه ٥٥ تا خیابان بهشت و سه راهی نبوی منش تا کوه آتشگاه است.

وی تاکید کرد: این منطقه برای ارتقای سطح کمّی و کیفی خدمات عمرانی و شهری در غرب اقدامات زیادی کرده که از عزم جدی شهرداری این منطقه برای ایجاد فضای سبز مطلوب و مناسب جهت افزایش نشاط و سرزندگی شهروندان نشان دارد.

رفیعی با بیان اینکه با توجه به حجم بسیار زیاد فضاهای سبز و طبیعت زیبا، منطقه ۹ یکی از مناطق بسیار ویژه شهر به شمار می‌رود، گفت: بیش از ۱۳۳ هکتار فضای سبز به جز ناژوان در این منطقه قرار گرفته و از مجموع ۳۲۰ کیلومتر طول مادی شهر اصفهان حدود ۸۰ کیلومتر یعنی ۲۵ درصد مادی‌ها در آن قرار دارد.

کد خبر 437944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.