علاقه مربی جدید یووه به جذب تونالی

به نظر می‌رسد که آندره آ پیرلو، سرمربی جدید یوونتوس علاقه زیادی به جذب هافبک جوان و آینده دار تیم برشا یعنی تونالی داشته باشد تا خط میانی تیمش را بهبود بخشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، با توجه به انتخاب آندره آ پیرلو به‌عنوان سرمربی جدید تیم بزرگسالان یوونتوس، به‌طور قطع اهداف نقل و انتقالاتی این باشگاه نیز تغییر خواهد کرد.

پس از نمایش ضعیف و ناامیدکننده بیانکونری در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و حذف مقابل تیم لئون، این باشگاه سرمربی خود یعنی مائوریتسیو ساری را اخراج کرد و در تصمیمی تعجب‌برانگیز، آندره آ پیرلو که قرار بود سرمربی تیم امید این باشگاه شود را جایگزین کرد.

با توجه به تغییر سرمربی یووه، قطعاً مذاکرات برای به خدمت گرفتن جورجینیو نیز متوقف‌ شده است و پیرلو بازیکنان متفاوتی را برای بهبود ترکیب خود در نظر دارد.

بر اساس گزارش‌های نشریه‌های ایتالیایی، باشگاه یوونتوس که پیش‌ از این نیز تمایلی برای جذب تونالی، هافبک برشا نشان داده بود به‌صورت جدی‌تر انتقال این بازیکن به تورین را پیگیری خواهد کرد.

بسیاری از فوتبال دوستان در ایتالیا اعتقاد دارند که تونالی می‌تواند آندره آ پیرلو بعدی ایتالیا باشد و به نظر می‌رسد که مربی جدید یووه نیز اعتقاد مشابهی دارد.

البته گزینه‌های دیگری نیز روی میز یوونتوسی‌ها وجود دارد که به لوکاتلی از ساسولو می‌توان اشاره کرد. البته تاکنون انتقال آرتور ملو و دجان کولوسوسکی به این تیم قطعی شده و پیرلو با به خدمت گرفتن یک هافبک دیگر می‌تواند خط میانی خود را کاملاً تقویت کند.

کد خبر 437939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.