استقلال- سپاهان / ناکام‌های لیگ در دوئل حیثیتی جام حذفی

تک دیدار معوقه از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، فردا از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تیم‌های استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.

یک چهارم نهایی جام حذفی

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان

دوشنبه، ۲۰ مردادماه، ساعت ۲۰:۳۰

ورزشگاه: آزادی

داور: موعود بنیادی فر

آخرین رویارویی: استقلال ۲- سپاهان یک

پخش زنده: شبکه سه و اصفهان

استقلال به دنبال اثبات شایستگی

شاگردان فرهاد مجیدی چند روز پیش در لیگ برتر در حالی از سد سپاهان گذشتند که پیروزی در آن بازی به لطف اشتباهات داور مسابقه رقم خورد و عاملی شد تا برد با ارزش استقلال زیر سوال برود. حالا جدال دوباره دو تیم تنها چند روز پس از آن بازی فرصتی برای اثبات شایستگی شاگردان فرهاد مجیدی از دید هواداران این تیم است.

استقلال در حالی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف سپاهان می‌رود که پیش از این فجرسپاسی و گل ریحان البرز را از پیش رو برداشته بود.

آبی پوشان تهرانی در لیگ برتر در فاصله دو هفته تا پایان رقابت‌ها در رتبه دوم ایستاده‌اند و شانس خوبی برای کسب سهمیه آسیایی از طریق لیگ دارند اما در هر صورت قهرمانی در جام حذفی هم ارزش بالاتری دارد و هم سهمیه مستقیم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از این طریق کسب می‌شود.

استقلال در حالی به مصاف سپاهان می‌رود که ۳ غایب بزرگ خواهد داشت. ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی ۳ بازیکنی هستند که در دیدار قبلی برابر شهر خودرو مصدوم شدند و به دیدار برابر سپاهان نخواهند رسید.

سپاهان و آخرین شانس کسب سهمیه آسیایی

تیم فوتبال سپاهان پس از دو شکست متوالی در لیگ برتر شانس کسب سهمیه آسیایی از طریق لیگ را تا حدود زیادی از دست داده است و جام حذفی و قهرمانی در این رقابت‌ها تنها شانس شاگردان قلعه نویی برای کسب سهمیه به شمار می‌رود.

سپاهان در جدال قبلی دو تیم که چند روز از آن می‌گذرد نمایش خوبی به خصوص در نیمه نخست داشت اما اشتباهات داوری و فردی بازیکنان سپاهان و البته چند تعویض عجیب از سوی قلعه نویی باعث شد سپاهان آن دیدار را واگذار کند.

حالا دیدار یک چهارم نهایی جام حذفی برابر استقلال فرصت خوبی برای سپاهان است که هم شکست در لیگ برابر استقلال را تلافی کند و هم یک گام به قهرمانی این رقابت‌ها نزدیک‌تر شود.

زردپوشان اصفهانی در حالی به مصاف استقلال می‌روند که مرتضی منصوری را به دلیل محرومیت و محمد ایران پوریان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

ترکیب احتمالی استقلال:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید باقری، محمد دانشگر، آرش رضاوند و مهدی قایدی

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، علی مصلح، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد طیبی، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، سروش رفیعی، امید نورافکن، محمد محبی، محمدرضا حسینی و کی‌روش استنلی

کد خبر 437897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.