ضربه‌هایی که سپاهان از داوری در دو فصل اخیر مقابل سرخابی‌ها خورد + فیلم

جدال‌های سپاهان با دو رقیب قدرتمند تهرانی خود، همواره حاشیه‌های فراوانی از نقطه نظر داوری داشته و حالا در آستانه تقابل این تیم اصفهانی با استقلال در جام حذفی برخی از این حوادث داوری که در نهایت به ضرر سپاهان تمام شده را مرور کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال و سپاهان فردا شب - ۲۰ مرداد ماه - در حالی در قالب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند که هفته گذشته نیز در جدالی پرحاشیه با هم دیدار کرده بودند که اشتباه گروه داوری بر نتیجه بازی تأثیر گذاشت و با شکست شاگردان قلعه‌نویی همراه بود که تا حد زیادی شانس این تیم اصفهانی برای کسب سهمیه از لیگ را به دشواری کشاند. حالا تنها راه طلایی‌پوشان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا از موفقیت در جام حذفی و عبور از سد فرهاد مجیدی و شاگردانش می‌گذرد.

با این حال تکرار برخی صحنه‌های مشکوک داوری که از اتفاق در هفته‌های اخیر وضعیت جدول را به نفع آبی‌پوشان تهرانی چرخانده، این نگرانی را برای مدیران، بازیکنان و کادر فنی سپاهان بوجود آورده که این اشتباهات سریالی گریبان حساس‌ترین مسابقه فصل آن‌ها در جام حذفی بگیرد. تغییر گروه داوری این بازی از وحید کاظمی به بنیادی‌فر، نگرانی هواداران این تیم اصفهانی را بیشتر کرده است.

البته به نظر می‌رسد در چنین اشتباهاتی عمدی در کار نباشد و تنها فشار بالای رسانه‌های نزدیک به دو باشگاه تهرانی باعث چنین سوت‌هایی به نفع سرخابی‌ها در مصاف با سایر تیم‌ها می‌شود، ولی این نخستین باری نبوده که سپاهان از داوری دیدار با استقلال و پرسپولیس ضربه خورده و در دو فصل اخیر، نقش پررنگی برای این تیم اصفهانی بازی کرده است. در فیلم زیر به مرور برخی از اشتباهات داوری دیدارهای سپاهان برابر سرخابی‌ها در تقابل‌های دو سال اخیر پرداخته‌ایم.

کد خبر 437890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.