مردم اصفهان ۷ میلیارد تومان در عید قربان نذر کردند

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: مردم نیکوکار استان در عید سعید قربان امسال بیش از هفت میلیارد تومان نذر و قربانی به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت این نهاد اهدا کردند.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مردم نیکوکار استان اصفهان در عید سعید قربان امسال بیش از هفت میلیارد تومان نذر و قربانی به مددجویان و نیازمندان تحت حمایت این نهاد اهدا کردند که این نذورات با رعایت اصول بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا در بین جامعه تحت حمایت و بر اساس نیت اهدا کنندگان توزیع شد.

وی با قابل توجه ارزیابی کردن کمک‌های مردمی در این عید سعید، خاطر نشان کرد: امسال قربانگاه‌های موقت این نهاد به علت شیوع ویروس کرونا برپا نشد با وجود این نیکوکاران، خیران و مردم فهیم استان مددجویان کمیته امداد را فراموش نکرده و با درک شرایط خاص حاکم بر زندگی آنها و سختی مضاعفی که در این وضعیت متحمل می‌شوند به یاریشان شتافتند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان افزود: اهدای قربانی و نذورات برای کمک به نیازمندان تنها منحصر به عید قربان نیست و کمیته امداد استان اصفهان در طول سال آماده دریافت نذورات، ذبح و توزیع عقیقه (با تأمین دام) بر اساس موازین شرع مقدس و نیت خیران و نیکوکاران است.

زارع امکان مشارکت در طرح‌های این نهاد به صورت غیرحضوری را فراهم دانست و گفت: پایگاه‌های اینترنتی emdad.ir و ekram.emdad.ir در کنار کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ در اختیار همشهریان عزیز است.

وی تصریح کرد: شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای این منظور اختصاص یافته است؛ همچنین نیکوکاران و نیک اندیشان عزیز می‌توانند با تماس با شماره ۰۹۱۳۰۷۸۸۰۰۱ از سراسر استان نسبت به هماهنگی پرداخت نذورات خود اقدام کنند.

کد خبر 437881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.