تردد کامیون‌ها و ناوگان باری سنگین شهری فقط با مجوز

معاون اجرایی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان گفت: کامیون‌ها و ناوگان باری سنگین شهری صرفا در صورت داشتن مجوز تردد امکان فعالیت دارند.

مجتبی فروزنده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اهمیت رصد عبور و مرور و مدیریت ترافیک حوزه حمل و نقل بار در محدوده‌های ترافیک شهری و نظارت مستمر برای فعالیت صحیح ناوگان باری از جمله نداشتن اضافه تناژ و داشتن معاینه فنی، مالکان و رانندگان باید نسبت به دریافت مجوز تردد از سازمان بار شهرداری اصفهان اقدام کنند.

وی تصریح کرد: رانندگان در صورت نداشتن مجوز تردد مشمول جریمه پلیس راهور خواهند شد، بنابراین باید طبق برنامه‌ریزی نسبت به دریافت مجوز تردد اقدام کنند.

معاون اجرایی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان با اشاره به ایجاد زیر ساخت نرم‌افزاری جهت تسریع و سهولت در صدور مجوز تردد رانندگان در شرکت‌های زیر مجموعه سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری، افزود: کنترل و بررسی مدارک رانندگان جهت صدور مجوز تردد با سرعت بیشتری نسبت به قبل انجام می‌شود که این موضوع رضایت شرکت‌های حمل و نقلی و رانندگان را در پی داشته است.

وی ادامه داد: در راستای هم‌افزایی و پیشبرد امور راهبران فعال در حوزه حمل و نقل عمومی، جلسات مستمر با اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی رانندگان حمل و نقل درون شهری برای بررسی قوانین و مقررات موجود در این حوزه برگزار شده است.

فروزنده تاکید کرد: متولی اصلی مدیریت، نظارت و ساماندهی حوزه حمل بار در کلانشهرها سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری است.

کد خبر 437865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.