سه غایب بزرگ استقلال مقابل سپاهان

استقلال در مسابقه انتقامی جام جذفی در غیاب سه ستاره اصلی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

به گزارش ایمنا، دیدار استقلال با شهرخودرو برای آبی پوشان خوش یمن نبود و آن‌ها علاوه بر اینکه نتوانستند با دست پر از مشهد بازگردند، حالا خبر می‌رسد که آن بازی برای تیم فرهاد ۳ تلفات هم داشته و سه مهره اصلی و کلیدی تیم مجیدی، به دیدار حساس مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل سپاهان نمی‌رسند.

در بین دو نیمه دیدار استقلال و شهرخودرو بود که ارسلان مطهری به جای میلاد زکی پور به میدان آمد و پس از ۹ دقیقه حضور در زمین، موفق شد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند. اما چند دقیقه بعد در یک صحنه و جدال بر سر توپ، تکل ارسلان برای زدن توپ باعث مصدومیت این بازیکن شد و او جای خود را به فرشید باقری داد.

پس از دیدار و طبق آزمایشاتی که از پای ارسلان به عمل آمد، او به دلیل التهاب و گرفتگی در ناحیه همسترینگ، دیدار حساس فردا مقابل سپاهان را از دست داد.

اما این پایان کار نبود، چرا که بهترین گلزن این تیم و آقای گل لیگ برتر نیز در دقایق پایانی دیدار با شهرخودرو دچار مصدومیت شد. طبق گفته‌های دکتر ستوده پزشک تیم استقلال، شیخ دیاباته از ناحیه چهارسر ران دچار مصدومیت شده و پس از تکمیل آزمایشات، مشخص شد دومین مهاجم تیم مجیدی نیز بازی مقابل سپاهان را از دست داده است.

مصدومیت فرشید اسماعیلی سومین سوغاتی شوم آبی‌ها از مشهد بود. هافبک استقلال که در دقیقه ۷۱ دیدار مقابل شهرخودرو از زمین بازی بیرون رفت، به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، نمی‌تواند تیمش را در دیدار مقابل سپاهان همراهی کند تا بدین ترتیب استقلال با ۳ غایب بزرگ خود را مهیای دیدار مقابل سپاهان کند.

‌منبع: خبرآنلاین

کد خبر 437864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.