ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی اصفهان بازسازی می‌شود

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از تخریب و بازسازی ایستگاه شماره چهار این سازمان واقع در چهارراه آتش نشان خبر داد.

آتشپاد محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای تخریب و بازسازی ایستگاه شماره چهار آتش نشانی بیش از ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به سه ایستگاه در حال احداث آتش نشانی، تصریح کرد: ایستگاه شماره ۱۹ رو به روی حرم حضرت زینبیه در خیابان آیت الله غفاری در حال احداث است و تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از پیشرفت ۳۵ درصدی احداث ایستگاه آتش نشانی چهارباغ پایین خبر داد و افزود: احداث ایستگاه آتش نشانی با مشارکت مناطق یک و سه در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع در دست اقدام است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از ایستگاه‌های آتش نشانی شهر در خیابان خداداد امینی (محدوده منطقه هشت شهرداری) در حال احداث است و پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

آتشپاد گلابی با اشاره به تملک چند زمین برای احداث ایستگاه‌های جدید، گفت: ایستگاه جنوب ناژوان روبروی آکواریوم تملک شده و آماده کلنگ‌زنی است.

وی با بیان اینکه زمین ۷۰ هزار متری مرکز آموزش در شرق اصفهان تملک شده است، تصریح کرد: در مناطق هفت، ۱۳، ۱۵ و ۱۴ محل‌هایی برای احداث ایستگاه آتش نشانی شناسایی شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: احداث ایستگاه‌های آتش نشانی در محدوده‌هایی که نیاز به این امکان دارد، گامی مؤثری برای تحقق شعار تاب‌آوری شهری است.

کد خبر 437863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.