جدایی از فرش آرا برایم سخت بود

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند گفت: گیتی پسند باشگاه بزرگی است و افتخارات زیادی دارد و دارای شخصیت قهرمانی از لحاظ مدیریت، کادر فنی و بازیکنان است. امیدوارم همه مجموعه گیتی پسند تلاش کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

قدرت بهادری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص جدایی از فرش آرا مشهد و پیوستنش به گیتی پسند اصفهان اظهار کرد: فرش آرا تیم خودم است و چند سالی با قلب خودم برای این تیم بازی کردم و جدایی از این تیم برای من سخت بود، اما شرایط ورزش حرفه‌ای اینگونه است.

وی ادامه داد: چند سالی از گیتی پسند پیشنهاد داشتم و حتی سال گذشته تا آخرین لحظه قرار بود در باشگاه گیتی پسند باشم، اما قسمت نشد. امسال با توجه به حضور وحید شمسایی به عنوان سرمربی گیتی پسند، قرار شد که قرمز پوش شوم.

بهادری در ارتباط با سابقه بازی کردن در اصفهان، افزود: دو سال در اصفهان زندگی کردم و از همه لحاظ به این شهر شناخت دارم. گیتی پسند باشگاه بزرگی است و افتخارات زیادی دارد و دارای شخصیت قهرمانی از لحاظ مدیریت، کادر فنی و بازیکنان است. امیدوارم همه مجموعه گیتی پسند تلاش کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی در رابطه با همکاری با وحید شمسایی، ادامه داد: یک تجربه دیگر با تیم تأسیسات دریایی به عنوان شاگرد با وحید شمسایی داشتم و آنجا نیز قهرمان آسیا شدیم. از کادر فنی گیتی پسند و در رأس آن‌ها وحید شمسایی شناخت کافی دارم و می‌دانم در چه جایی قرار است کار کنم.

کد خبر 437834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.