روزنامه‌های ورزشی ۱۹ مرداد؛ غیرت‌تان را نشان دهید

سرخ‌پوشان در حالی چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر را جشن گرفتند که این جشن بدون حضور هواداران و در سکوت آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یکشنبه ۱۹ مرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "مطهری تا پایان فصل نمی‌تواند بازی کند" به مصدومیت شدید ارسلان مطهری مهاجم استقلال پرداخت، مصدومیتی که همزمان با انتشار برخی شایعات مبنی بر مصدومیت شیخ دیاباته استقلالی‌ها را بیش از پیش نگران بازی‌های پیش رو می‌کند.

"گل" با عنوان"استقلال همچنان محروم از سه پنجره" به پرداخت نکردن مطالبات وینفرد شفر توسط استقلال پرداخت، اتفاقی که می‌تواند بسته شدن سه پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را قطعی و مسجل کند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "تکمیل هیئت مدیره تا پایان هفته" به تکمیل کادر مدیریتی سرخ‌پوشان تا پایان هفته جاری پرداخت، این روزنامه از یک شهردار و یک عضو شورای شهر به عنوان گزینه‌های تکمیل هیئت مدیره خبر داد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "جشن قهرمانی در خلوت آزادی" به جشن قهرمانی سرخ‌پوشان در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگران پرداخت، اتفاقی که شاید برای اولین و آخرین بار در تاریخ فوتبال ایران رخ داد.

"ایران ورزشی" نیز با عنوان"جشن غریبانه" به جشن قهرمانی پرسپولیس در سکوت مطلق آزادی پرداخت، جشنی که به اعتقاد بازیکنان پرسپولیس شور و هیجان و شادی سالیان گذشته را نداشته‌است.

"پرسپولیس" با عنوان"جهان با من برقص" و عکس رقص کنعانی زادگان به شادی سرخ‌پوشان در جشن قهرمانی در شب شکست مقابل ذوب آهن پرداخت، شکستی که به اعتقاد این روزنامه نتوانست جشن پرسپولیس را خراب کند.

"صدای سپاهان" با عنوان "غیرت‌تان را نشان دهید" به مصاف حساس سپاهان و استقلال در چارچوب مسابقات جام حذفی پرداخت، مصافی که آخرین سانس‌های ژنرال برای یک پایان خوب در فصل تلخ سپاهان است.

"سبز سبزم" با عنوان "فاصله از منطقه خطر و تخریب جشن قهرمانی پرسپولیس" به پیروزی تک گله گاندوها مقابل سرخ‌پوشان در ورزشگاه آزادی پرداخت، پیروزی که تا حد زیادی خیال ذوب آهن را برای بقا در لیگ برتر راحت کرد.

کد خبر 437801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.