بارسلونا - بایرن مونیخ مهم‌ترین بازی لیگ قهرمانان اروپا

در حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بارسا و بایرن مونیخ به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _ شنبه ۱۸ مرداد ماه _ و از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو بازی به صورت همزمان برگزار شد که تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه خانگی خود (نیوکمپ) از ناپولی پذیرایی می‌کرد و بایرن هم در آلیانز میزبان چلسی بود.

در بازی بارسا- ناپولی، شاگردان ستین که از نوسان در لالیگا و مصاحبه‌های کوبنده لیونل مسی درس گرفته بودند، بازی خوبی ارائه دادند و با تحت فشار قرار دادن حریف ایتالیایی در نیمه اول سه گل به آن‌ها زدند، البته یک گل هم دریافت کردند و نتیجه را در مجموع ۴ بر ۲ کردند.

اما در نیمه دوم شاگردان گتوزو بازی را در دست گرفتند و بارسایی ها را به عقب راندند. ولی این باعث نشد شاگردان ستین گل دیگری دریافت کنند و در مجموع با همان برتری ۴ بر ۲ راهی مرحله بعد شدند.

در آن سمت هم شاگردان لمپارد که برای جبران شکست ۳ بر صفر دیدار رفت پا به آلمان گذاشته بودند، اما باز هم اسیر تجربه شاگردان فیلیک شدند و در نیمه اول دو گل دریافت کردند تا مجموع دو دیدار تا پایان نیمه اول ۵ بر صفر باشد.

در نیمه دوم هم پسران بی رحم فیلیک، ۲ گل دیگر زدند و در مجموع هر دو بازی، با نتیجه ۷ بر یک راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. در این دیدار لواندوفسکی ۲ گل زد و یک پاس گل داد و ستاره تیمش بود.

در مرحله بعد بایرن مونیخ به مصاف بارسا می‌رود. آبی اناری‌ها با پاتک مسی خودشان را پیدا کرده اند و هدفشان قهرمانی است. در آن سمت هم باواریایی‌ها بهترین تیم حال حاضر اروپا هستند.

با این اوصاف، نبرد بارسا- بایرن مونیخ می‌تواند مهم‌ترین و زیباترین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا لقب بگیرد.

کد خبر 437798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.