عامل انفجار بمب صوتی زاهدان دستگیر شد/ زنده به گور شدن دو جوان زیر شن‌وماسه

تصادف مرگبار در جاده توسیرکان، غرق شدگی یک زن در بومهن، دستگیری عامل انفجار بمب صوتی زاهدان، قتل مرد سیرجانی وسط خیابان، مرگ یک پیر زن و پسر بچه در آمل، مرگ دو نوجوان در دریای خزر، زنده به گور شدن دو جوان یزدی زیر شن‌وماسه و بازداشت راهزن جاده‌ گردشگردی اندیمشک را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی تویسرکان گفت: به دنبال تصادف خودرو پراید با تریلی در گردنه باقرآباد محور تویسرکان- کنگاور شش نفر از سرنشینان آن جان باختند.

فرشاد عبدالمالکی گفت: در پی تماس با اورژانس تویسرکان مبنی بر وقوع تصادف در گردنه باقرآباد در محور تویسرکان- کنگاور بلافاصله نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه تعداد مصدومان بالا بود علاوه بر پایگاه اورژانس ولاشجرد عوامل پایگاه اورژانس فرسفج نیز به محل سانحه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی تویسرکان ادامه داد: با وجود اعزام بموقع تیم‌های امدادی ولی با بررسی صحنه حادثه و انجام معاینات بالینی توسط تکنسین‌های اورژنس مشخص شد به علت شدت بالای تصادف هر شش نفر سرنشین خودرو پراید در دم جان باخته بودند.

عبدالملکی تصریح کرد: دو نفر از فوتی‌ها نوجوان و چهار فوتی دیگر میانسال بودند.

هنوز علت اصلی تصادف مشخص نیست اما شنیده‌ها حاکی از انحراف پراید از لاین مربوطه و بروز این تصادف مرگبار بوده است.

غرق شدگی یک زن در بومهن

رئیس اورژانس تهران از غرق شدن زنی میانسال در بومهن خبر داد.

پیمان صابریان با اشاره به اینکه مصدوم ۷۵ ساله به بیمارستان فیاض بخش انتقال یافت، گفت: مصدوم از طریق بالگرد به مرکز درمانی منتقل شده است.

وی افزود: وضعیت مصدومان مطلوب است.

عامل انفجار بمب صوتی زاهدان دستگیر شد

رئیس قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق به دستگیری عامل اصلی کار گذاشتن مواد مفنجره صوتی در یکی از خیابان‌های زیبا شهر زاهدان شدند.

بر اساس این گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشراف اطلاعاتی کامل در منطقه، عامل انفجار مواد منفجره صوتی در خیابان صدرا زیبا شهر زاهدان را دستگیر و پیگیری‌های لازم برای دستگیری سایر عوامل دخیل در این اقدام تروریستی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: عوامل گروهک تروریستی اقدام به کار گذاشتن مواد منفجره در داخل جوی کنار خیابان کرده و پس از تماس با پلیس ۱۱۰ و اعلام اینکه حادثه‌ای در خیابان صدرا اتفاق افتاده به محض حضور مأموران انتظامی در محل مواد کار گذاشته شده را منفجر کردند که منجر به زخمی شدن چهار مأمور انتظامی و وارد آمدن خساراتی به خودرو گشت انتظامی شد.

قتل مرد سیرجانی وسط خیابان

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری عاملان درگیری منجر به قتل در کمتر از ۲۴ ساعت با تلاش عوامل پلیس آگاهی خبر داد.

محمدرضا ایران نژاد گفت: به دنبال وقوع یک مورد نزاع دسته جمعی منجر به جراحت شدید بلافاصله مأموران کلانتری ۱۲ شریعتی با حضور در محل درگیری مشاهده کردند، تعداد چهار نفر با یکدیگر درگیر شده و پیش از حضور مأموران از محل متواری شده و یک نفر مجروح به مرکز درمانی منتقل شده که این فرد به علت جراحات وارده به نقاط حساس بدن و شدت خونریزی فوت کرده است.

وی افزود: با تحقیق از شاهدان و طی یک اقدام ضربتی کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع قتل تمامی متهمان و قاتل دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شده و به جرم خود اعتراف کرده است و پس از تکمیل پرونده مقدماتی با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

مرگ پیرزن ۷۰ ساله و پسر ۷ ساله در آمل

برخورد خودرو با عابر پیاده در جاده جدید آمل مرگ پیرزن ۷۰ ساله و پسر بچه هفت ساله را رقم زد.

اورژانس پیش بیمارستانی بابل اعلام کرد: گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو با عابران پیاده در جاده جدید آمل - درزیکلا بزرگ به مرکز دیسپج اورژانس بیمارستانی اورژانس بابل گزارش شد و برای امدادرسانی به سه عابر پیاده حادثه دیده تکنسین‌های اورژانس پایگاه احمدچاله پی و امین آباد به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه پیرزن ۷۰ ساله و پسر بچه هفت ساله دچار جراحات و خونریزی شدند و تلاش‌های تکنسین اورژانس برای احیای این دو مصدوم ثمری نداشت و پس از انتقال به بیمارستان شهید بهشتی و شهید یحیی نژاد بابل جان باختند.

همچنین در این حادثه خانم ۴۷ ساله نیز مصدوم شد که با تلاش تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ پس از اقدامات پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شد.

دریای خزر جان دو نوجوان را گرفت

سه نوجوان در دریای خزر غرق شدند که دو نفرشان به کام مرگ فرورفته و یک تن نیز به زندگی دوباره بازگشت.

توحید کرم‌زاده، بخشدار لوندویل امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه نوجوان ۱۵ و ۱۶ ساله که اهل بخش لوندویل از توابع شهرستان مرزی بندر آستارا هستند، در منطقه خطر آفرین دریا در منطقه قره سو در حال شنا بودند که بنا بر گزارشات واصله، در قسمت عمیق دریا گرفتار می‌شوند.

وی با بیان اینکه دو تن از این نوجوانان جان خود را از دست می‌دهند، ادامه داد: نوجوان سوم پس از خارج شدن از آب، احیا و به بیمارستان منتقل می‌شود.

کرم زاده اضافه کرد: یکی از اجساد در همان لحظات اولیه از آب بیرون کشیده می‌شود و تلاش‌ها برای یافتن جسد دوم همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه منطقه مذکور از مناطق خطر آفرین دریاست و علائم هشدار شنا ممنوع در ورودی‌های منطقه نصب شده است، خطاب به شهروندان و گردشگران، تصریح کرد: برای جلوگیری از هرگونه حادثه، از شنا کردن در مناطق ممنوعه و خطر آفرین بپرهیزند و طرح‌های سلامت دریا را برای تفریحات خود انتخاب کنند.

زنده به گور شدن دو جوان یزدی زیر شن‌ و ماسه

رئیس‌جمعیت هلال احمر بافق گفت: دو جوان اهل این شهرستان، روز جمعه بر اثر ریزش ماسه و شن در کانالی در مسیر جاده گردشگری صادق‌آباد فوت کردند.

علی فتاحی جمعه شب گفت: این دو جسد مربوط به راننده و کمک راننده یک بیل مکانیکی بود که به علت نامعلومی در هنگام گودبرداری در زیر آواری از ماسه و خاک ماندند. علت حادثه در دست بررسی است.

راهزن جاده گردشگردی اندیمشک بازداشت شد

فرمانده انتظامی اندیمشک از شناسایی و دستگیری باند سارقان جاده‌ای برون شهری در این شهرستان خبر داد. سرهنگ امیرعباس شهبازی گفت: در پی وقوع دو فقره سرقت طلاجات و اموال شهروندان در جاده‌های برون شهری و منتهی به مناطق تفریحی و گردشگری اندیمشک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با کار اطلاعاتی موفق شدند باند سه نفره سارقان سابقه‌دار را شناسایی کرده و ضمن هماهنگی قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سارقان پس از مواجهه با مالباختگان در تحقیقات پلیس به دو فقره سرقت به عنف از شکات اعتراف کردند.

کد خبر 437795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.