۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
پیام نجار برای روز خبرنگار

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش ایمنا، اسماعیل نجار در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

"به نام خداوند لوح و قلم

هفدهم مردادماه روز خبرنگار به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ این روز فرصت مغتنمی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم تشکر و قدردانی شود.

در عرصه مدیریت بحران نیز که اطلاع رسانی به موقع نقشی حیاتی در آموزش، پیشگیری و کنترل اتفاقات پس از حوادث ایفا می‌کند شما نماینده تمامی کسانی هستید که زبانی جز قلم شما ندارند و به تدبیر شما برای انعکاس دردهای خود و رسیدن به هدف امیدوارند.

به راستی که عزم جدی اصحاب رسانه در آگاهی بخشی جامعه به‌منظور معرفی ابعاد مختلف عرصه مدیریت بحران همچون آمادگی، مقابله و پیشگیری غیرقابل انکار است چرا که حضور آنان موجب افزونی شناخت و آگاهی هموطنان عزیز می‌شود.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وجدان بیدار جامعه جهانی و تصویرگر زمان خویش هستند زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و در سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، نقش بسزایی داشته و در بصیرت بخشی و توسعه اجتماعی منشأ خدمات بزرگی هستند.

اینجانب به سهم خود در این سالروز مهم ضمن پاسداشت جایگاه رسانه و خبرنگار به همه زحمتکشان این عرصه به ویژه فعالان خبری حوزه مدیریت بحران تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند منان خواستارم."

کد خبر 437769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.