آخرین آمار کرونا در مازندران در ۱۸ مرداد

‌ رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران آخرین وضعیت شیوع کرونا در این استان را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران سید عباس موسوی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی تصریح کرد: در همین مدت ۲۶۹ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اضافه کرد: هم اکنون ۱۳۳۹ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

موسوی تاکید کرد: مهم‌ترین مسئله در مقابله با شیوع ویروس کرونا، قطع چرخه بیولوژیک انتقال ویروس بیماری از طریق استفاده از ماسک، شستشوی مستمر دست‌ها، فاصله گذاری اجتماعی، اجتناب از تماس با افراد مبتلا و جلوگیری از حضور افراد آلوده و دارای علائمی همچون سرفه و تنگی نفس در اجتماع است.

آخرین آمار کرونا در بابل

همچنین بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر ۳۰۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ بیمار جدید بستری و ۴۱ بیمار هم ترخیص شدند، همچنین ۵۰ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

کد خبر 437738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
    3 1
    با برگزاری کنکور حجم انبوهی از مسافران وارد جاده ها میشوند تا آن مدتی که به خاطر کنکور مجبور به خانه نشینی بودند را جبران کنند دورهمی ها نیز از سر گرفته می شود و دوباره روز از نو و روزی از نو لطفا کنکور را آخر تابستان برگزار کنید تا شرایط کنترل شود و مسافرت ها و دورهمی ها از سر گرفته نشود ان موقع آنفلانزا و سرما خوردگی هم هنوز شروع نشده و کنکوری بدون ایراد را به ارمغان می آورید
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
      0 0
      و منتظر باشید تا جوابتان را بدهند