مسی به سمت هدف/ چلسی به دنبال آبرو داری

لیگ قهرمانان اروپا امشب هم با دو بازی حساس دیگر پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه رقابت‌های UCL، امشب به صورت همزمان و از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان ناپولی است و چلسی هم در مونیخ مهمان بایرن خواهد بود.

در تیم بارسا که جام حذفی و لالیگا را در این فصل از دست دادند، شرایط بسیار غیر عادی و سخت به نظر می‌رسد. از طرفی مدیریت ضعیف بارتومئو و بحث عوض کردن سرمربی، و از سویی دیگر عصبانیت لیونل مسی، فضا را در این باشگاه ملتهب کرده است.

هرچه که هست مسی به دنبال داشتن تیمی قدرتمند است و در این فصل هم با حمایت هم‌بازیانش، در پی هدفش که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است، می‌رود. هدفی که رسیدن به آن با این بارسا بسیار سخت به نظر می‌رسد.

دیدار رفت با تساوی ۱-۱ در ناپل به پایان رسیده است. شاگردان گتوزو هم این فصل در فوتبال ایتالیا فراز و نشیب زیاد داشتند و با کسب جایگاه هفتم و در نهایت موفق به کسب سهمیه اروپایی نشدند.

در دیگر دیدار همزمان فردا شب تیم فوتبال بایرن مونیخ در حالی از چلسی پذیرایی می‌کند که پسران هانسی فیلیک موفق شدند در بازی رفت؛ در یک دیدار یک طرفه، از سد آبی‌های لندنی عبور کنند.

درست است که بایرنی‌ها آماده‌ترین تیم فعلی اروپا هستند اما نمی‌توان به همین راحتی شاگردان سوپر فرانکی را از قبل بازنده قلمداد کرد. هرچند تمرکز این مربی جوان برای ساختن تیمی قدرتمند در فصل بعد است.

مونیخی‌ها در فصل فوتبال آلمان مثل همیشه با اقتدار در صدر جدول بوندس لیگا قرار گرفته و قهرمان شدند اما چلسی هم در یک فصل نسبتاً خوب در جایگاه چهارم جزیره قرار گرفت.

با این حال برنده بازی بایرن و چلسی و بارسا ناپولی، باید در مرحله بعد با هم رقابت کنند که به نظر می‌رسد با صعود احتمالی بارسا و مونیخ، جدال هیجان انگیزی پیش روی علاقه مندان به فوتبال است.

کد خبر 437725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.