گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات آب اصفهان نیست

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هرچقدر در نطق‌ها و تذکرات شورا به موضوع زاینده‌رود پرداختیم و فریاد می‌زدیم صدای ما به جایی نرسید و گوش شنوایی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن در سیزدهمین جلسه کارگروه آب کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان، اظهار کرد: جلسات متعددی برای بررسی موضوع آب برگزار شده و کارگروهی تخصصی در شورای شهر در این خصوص شکل گرفته است.

وی افزود: هرچقدر در نطق‌ها و تذکرات شورا به موضوع زاینده‌رود پرداختیم و فریاد می‌زدیم صدای ما به جایی نرسید و گوش شنوایی وجود ندارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: هرگاه مشکل و بحرانی برای کشور پیش آمده، نهادهای عمومی، خیران و مردم اصفهان به یاری استان‌های دیگر شتافتند اما در مقابل برچسب برخوردار بودن به این استان خورده و نگاه حاکم به اصفهان منفی بوده است.

وی ادامه داد: علاوه بر تمام ادله‌ای که برای جاری بودن زاینده‌رود داریم، وقتی این رودخانه در شهر اصفهان جاری نباشد، آمار افسردگی در میان مردم افزایش جدی دارد که این ادعا را آمارهای موجود ثابت می‌کند.

روشن تاکید کرد: اگر نمایندگان اصفهان در مجلس بتوانند تا پایان دوره کنونی حق پایداری زاینده‌رود و حق‌آبه تالاب گاوخونی را محقق کنند، اقدامی ارزشمند را اجرایی کرده‌اند.

کد خبر 437710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.