درخواستی جز اجرای مصوبات شورای عالی آب نداریم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ما درخواستی جز اینکه مصوبات شورای عالی آب عملیاتی و به نظرات کارشناسی آنها تاکید شود، نداریم بنابراین اگر مصوبه‌ای وجود دارد باید به‌دور از غوغاسالاری‌هایی که در برخی استان‌ها شاهد هستیم، عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی در سیزدهمین جلسه کارگروه آب کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان اظهار کرد: کارگروه آب با هماهنگی فعالان مدنی، اساتید و مدیریت استان توانسته تصمیمات ارزشمندی گرفته و با با اتخاذ رویکرد تعاملی واحد و به دور از تنش‌های رسانه‌ای فعالیت خود را به نتیجه مطلوبی برساند.

وی موضوع آب را بحثی ملی دانست و افزود: اصفهان همواره در تعامل و امدادرسان دیگر استان‌ها بوده بنابراین لازم است با دوری از رویکرد تقابلی با استان‌های ذی‌نفع زاینده‌رود، تمامی اقدامات در جهت تنش‌زایی برنامه‌ریزی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: همراهی اجتماعی با در نظر گرفتن تمامی جوانب لازمه حل معضلات زاینده‌رود است؛ به‌طور مثال برنامه نکوداشت روز زاینده‌رود با تکیه بر جنبه‌های مردمی سعی در افزایش تعاملات میان اصفهان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری داشت که جای تقدیر دارد.

وی خاطرنشان کرد: کمتر جلسه‌ای پیدا می‌شود که در میان مردم حضور یابیم و آن‌ها از دغدغه خود برای زاینده‌رود سخن نگویند.

نصراصفهانی اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های جدی اصفهان موضوع زیرساخت‌های لوله‌کشی فاضلاب بود که عمر ۳۰ ساله داشت و رها کردن آن می‌توانست شهر را با مشکل مواجه کند اما در شورای شهر اعتباری برای این امر تخصیص یافت و فاضلاب اصفهان نوسازی شد؛ در زمینه طرح‌های آبرسانی نیز از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما درخواستی جز اینکه مصوبات شورای عالی آب عملیاتی و به نظرات کارشناسی آنها تاکید شود، نداریم بنابراین اگر مصوبه‌ای وجود دارد باید به‌دور از غوغاسالاری‌هایی که در برخی استان‌ها شاهد هستیم، عملیاتی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: اگر مجموعه استان حول محور این درخواست به حرف واحدی دست یابند به نتایج مطلوبی خواهیم رسید و در نتیجه آن مطالبه بحق مردم رفع شده و آن‌ها دلواپسی دیگری در این رابطه نخواهند داشت.

کد خبر 437708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.