میرزایی: مهمترین تاکتیک دشمن تحریف است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریف به این معنا که توانمندیهای ایران را نادیده می‌گیرند و در مورد نقاط ضعف آن بزرگ نمایی می‌کنند و آدرس غلط می‌دهند.

حجت السلام حسین میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز عید قربان در خصوص جریان تحریف و راهکارهای مقابله با این جریان اظهار کرد: مقام معظم رهبری اهداف دشمنان جمهوری اسلامی را در سه لایه معین کردند؛ در ابتدا دشمن هدف کوتاه مدتی داشته و سعی می‌کند مردم را در مقابل نظام قرار دهد. در هدف دوم و میان مدت، تلاش بر درهم شکستن مقاومت دارد و می‌خواهد جمهوری اسلامی را از لحاظ اقتصادی مهار کند.

وی افزود: دشمنان ایران در راستای رسیدن به اهداف خود، تاکتیک‌های مختلفی را در پیش می‌گیرند که یکی از مهمترین آنها، تحریف و آدرس غلط دادن در مورد مسائل جامعه است. تحریف به این معنا که توانمندیهای ایران را نادیده می‌گیرند و در مورد نقاط ضعف آن بزرگ نمایی می‌کنند و آدرس غلط می‌دهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان راه حل مشکلات کشور را مذاکره با آمریکا می‌دانند و آدرس غلط می‌دهند. در همین راستا مقام معظم رهبری فرمودند که مذاکره با آمریکا مسیر نادرستی است. عده‌ای در داخل ایران مواضع شیطان بزرگ را در داخل کشور بازگو می‌کنند و خیر و صلاح ایران را نمی‌خواهند و باید جلوی آنها را گرفت.

کد خبر 437706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.