تعویض کومان اشتباه بود/ فشار روانی روی بازیکنان سپاهان است

یک کارشناس فوتبال گفت: برخی افراد ضربه هایی که به تیر برخورد کرد را شانس می دانند در صورتی که اینطور نیست و عدم تمرکز و فشاری که روی بازیکنان بود که باعث شد موقعیت های صد در صد گل به تیر دروازه برخورد کند یا از کنار گل به بیرون برود.

علی کاظمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شکست سپاهان مقابل نساجی، اظهار کرد: عدم تمرکز و استرس بالایی که روی سپاهان حاکم بود اجازه نمی‌داد که آنها فوتبال خوبی ارائه دهند. زمانی که سپاهان تصمیم گرفت از عمق تیم حریف استفاده کند، دست به کارهای ترکیبی بزند و در یک سوم دفاع نساجی برتری عددی داشته باشد، موفق شد چندین بار تیر دروازه حریف را به لرزه در بیاورد.

وی افزود: برخی افراد ضربه‌هایی که به تیر برخورد کرد را شانس می‌دانند در صورتی که اینطور نیست و عدم تمرکز و فشاری که روی بازیکنان بود باعث شد موقعیت‌های صد در صد گل به تیر دروازه برخورد کند یا از کنار گل به بیرون برود.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه گل دقیقه هفت نساجی روی تفکرات روانشانسی سرمربی سپاهان آب سردی ریخت، تصریح کرد: به خاطر عدم حضور کیانی در میانه زمین سوپر گلی زده شد که شانسی نبود. یک مربی کل هفته با بازیکنان صحبت می‌کند و از لحاظ روانی تیم را بالا می‌برد، اما چنین گلی همه چیز را خراب می‌کند.

کاظمیان ادامه داد: در بازی با نساجی روی حسینی حساب کردند، اما جواب نداد که با حضور میرزایی در زمین روند بازی تغییر کرد و این نوید را می‌دهد که باید از بازیکنان جوان پایه سپاهان استفاده کرد.

وی در خصوص تعویض‌هایی که امیر قلعه نویی انجام داد، خاطر نشان کرد: برای کومان میلیاردی پول داده شد پس باید از او بازی بگیریم، قلعه نویی برای تعویض این بازیکن عجله کرد، ولی تعویض حسینی درست بود زیرا وقتی که می‌خواست از بازی خارج شود حس می‌کردم از نظر بدنی مشکل دارد.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه در فوتبال روز دنیا تعصب معنایی ندارد، گفت: بعضی مواقع تعصب کار را خراب می‌کند ولی اگر تعصب را به این معنا به کار ببریم که یک بازیکن با تمام وجود برای تیم بازی کند، خوب است.

کاظمیان در رابطه با بازی جام حذفی، اظهار کرد: اگر سپاهان در بازی جام حذفی از شکست ترس داشته باشد، تمرکز نداشته باشد و در یک سوم دفاع حریف برتری ایجاد نکند پیروز نخواهد شد، سپاهان بیمار شدید روانی است که نیاز به روانشناس دارد.

وی افزود: حوصله و آرامش می‌تواند ما را به قله‌های بلندی برساند، برای جام حذفی همه مردم اصفهان، مربیان و کادر فنی باید به هم کمک کنند تا شگفتی خلق کنیم.

کد خبر 437651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین کاظمیان IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    0 0
    نظر این کارشناس فوتبال اصفهان بسیار عالی علمی وبر اساس آنالیز دقیق است آفرین بر چنین مربیا ن جوانی که فوتبال اصفهان دارد ولی متاسفانه از نظرات بسیار خوب وحرفه ای آنها استفاده نمیکند.درود بر فکر فوتبالی این مربی شایسته