رسانه‌ها، فضای تاریک تحریف دشمن را شفاف سازی کنند

فرمانده سپاه ناحیه نطنز گفت: امروز دشمنان تمرکز خود را بر روی ناامیدی ملت و القای ناکارآمدی نظام اسلامی گذاشته‌اند، بنابراین اینجا نقش رسانه و خبرنگاران بسیار مهم و اثرگذار است و باید به آن توجه داشت، زیرا امروز دشمن به خوبی می‌داند تحریم‌ها به تنهایی بر تضعیف اراده‌های پولادین ملت اثرگذار نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، سرهنگ دوم پاسدار حسین خدامیان در مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه شهرستان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رسالت خبرنگاران انعکاس انگیزه و نشاط در جامعه است در واقع رسانه‌ها همواره باید مؤلفه‌های امید در جامعه را تقویت کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نطنز گفت: امروز دشمنان تمرکز خود را بر روی ناامیدی ملت و القای ناکارآمدی نظام اسلامی گذاشته‌اند، بنابراین اینجا نقش رسانه و خبرنگاران بسیار مهم و اثرگذار است و باید به آن توجه داشت، زیرا امروز دشمن به خوبی می‌داند تحریم‌ها به تنهایی بر تضعیف اراده‌های پولادین ملت اثرگذار نیست و تحریف را در کنار تحریم‌ها قرار داده است.

وی افزود: مهمترین ابزار دشمن در بحث تحریف؛ رسانه‌ها و انعکاس اخبار نادرست همراه با سیاه نمایی است تا فعالیت‌ها و تلاش‌های نظام و انقلاب را زیر سوال ببرند.

خدامیان گفت: رسانه‌ها می‌توانند فضای تاریک تحریف دشمن را برای مخاطبان و مردم روشن کرده و با بیان واقعیات، شفاف سازی کنند؛ امروز رسانه‌ها وظیفه سنگینی در برابر جریان تحریف دارند و باید به خوبی و به موقع نقش آفرینی کنند؛ آنها باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی برای نسل جوان تبیین کنند.

وی همچنین به موضوع مطالبه‌گری مردم و رسانه‌ها از مسئولان اشاره کرد و گفت: تک تک مسئولان باید به مطالبات و درخواست‌های به حق و قانونی ارباب رجوع پاسخ دهند چرا که مردم ولی نعمت ما هستند و هیچ بهانه‌های برای عدم پاسخ گویی وجود ندارد.

فرمانده سپاه نطنز در ادامه به فعالیت‌های این نهاد انقلابی در دوران بیماری کرونا؛ کمک‌های مومنانه، اطعام غدیر، طرح ولایت، راه اندازی کارگاه‌های قالیبافی برای زنان بی سرپرست در نطنز و بادرود و بسیج سازندگی اشاره کرد.

در پایان مراسم از خبرنگاران و فعالان رسانه شهرستان نطنز با اهدای لوحی تقدیر شد.

کد خبر 437648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.