خبرنگار، بر آگاهی انسان تشنه دانستن می‌افزاید

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبرنگاران را امین‌ترین افرادی خطاب کرد که با قلم متعهد و امانتدار خود حلقه واسط بین رخدادهای گوناگون و مخاطبان شیفته آگاهی هستند.

به گزارش ایمنا، در پیام علیرضا نصراصفهانی به مناسبت روز خبرنگار آمده است:

"ن و القلم و ما یسطرون

پروردگار بلندمرتبه انسان را چنان آفریده که با درک، کشف و کسب آگاهی از جهان پیرامون، وی را از سایر موجودات متمایز ساخته و به عنوان اشرف مخلوقات او را از مسیر این شناخت و آگاهی از فرش زمین به عرش اعلا رهنمون می‌سازد.

گستردگی جهان و فراوانی حوادث، رویدادها و پدیده‌ها، انسان تشنه خواستن و دانستن را بر آن می‌دارد تا اخبار و اطلاعات خود را از طرق مختلف کسب نماید و بر معرفت و آگاهی خویش بیفزاید و چه کسی بهتر و امین‌تر از "خبرنگار" می‌تواند با نگاه تیزبین وقایع و اخبار دنیای پراتفاق را رصد نموده و با قلم متعهد و امانتدار خود حلقه واسط بین رخدادهای گوناگون و مخاطبان شیفته آگاهی باشد.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام محمود صارمی، روز خبرنگار را حضور یکایک خبرنگاران، مدیران و فعالان متعهد رسانه، این پیام آوران حقیقی و راستین آگاهی، دانش و بینش؛ تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همگان، سلامت و پیروزی توأم با اخلاص و انصاف در عرصه خطیر اطلاع‌رسانی مسئلت می‌نمایم."

کد خبر 437632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.