افتتاح پارک سوار صفه با حضور وزیر راه و شهرسازی

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم و با حضور وزیر راه و شهرسازی پارک سوار صفه افتتاح خواهد شد.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در روز عید سعید غدیر پارک سوار صفه که در ورودی جنوب اصفهان در منطقه ۶ شش احداث شده، همزمان با ورود ۸۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل شهری با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پارک سوار در مجاورت پایانه مسافربری صفه از محل بودجه عمرانی منطقه شش احداث شده است، افزود: احداث این پارک سوار و تسهیل تردد شهروندان با ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر می‌تواند حجم بالایی از ورود خودروهای سواری به شهر را کاهش داده و سفرهای درون شهری با خودروهای سواری و عموماً تک سرنشین را تبدیل به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی کند که این به معنی کاهش چشمگیر ترافیک و آلودگی هوا خواهد بود.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان آغاز این پروژه را از خرداد سال ۹۸ اعلام کرد و گفت: پارک سوار صفه در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع و با بودجه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در مدت زمان ۱۱ ماه احداث و آماده بهره برداری و سرویس‌دهی به شهروندان شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با احداث این پارک سوار شهروندان اصفهانی، اهالی بهارستان، کوی امام، کوی سپاهان، کوی زیتون، سپاهان شهر و مجتمع شهید کشوری با سهولت بیشتری بتوانند به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشند و با آرامش از سفرهای درون شهری خود لذت ببرند.

کد خبر 437627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.