آغاز مجدد لیگ قهرمانان با دو بازی هیجان انگیز

بالاخره پس از مدت‌ها تعطیلی، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از امشب شب (جمعه) با دو بازی مهم و حساس آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از چندین ماه وقفه، لیگ قهرمانان اروپا از جمعه شب _۱۷ مرداد_ استارت می‌خورد. با شیوع ویروس کرونا رقابت‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال با تعلیق چندین ماهه رو به رو شد.

ویروس کرونا از لحاظ مالی به همه باشگاه‌ها و لیگ‌ها خسارات شدیدی وارد کرد. همین کافی بود تا سرنوشت لیگ‌ها و تیم‌هایی که با هزینه‌های گزاف، امید به کسب عنوان قهرمانی یا بدست آوردن سهمیه اروپایی داشتند، در معرض خطر قرار بگیرند.

از طرفی مسئولان لیگ فرانسه، خیلی سریع لوشامپیونه را تعطیل کردند و از سمت دیگر رؤیای لیورپولی‌ها که پس از ۳۰ سال در آستانه قهرمانی لیگ جزیره بودند، در حال به باد رفتن بود.

با بهتر شدن نسبی اوضاع کرونا، اما رفته رفته لیگ‌های اروپایی از سر گرفته شد و قهرمان‌ها مشخص شدند. حالا پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام لیگ قهرمانان اروپا هم قرار است شروع شود.

جمعه شب ۱۷ مرداد از مرحله یک هشتم نهایی منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد از سفید پوشان مادریدی پذیرایی می‌کند. این بازی ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران با قضاوت "فیلیکس بیریخ" انجام می‌شود. شاگردان پپ دیدار رفت را با یک نمایش جذاب با نتیجه ۲ بر ۱ و با پیروزی پشت سر گذاشتند. این در حالی بود که راموس در آن بازی اخراج شد.

برای بازی فردا شب، ریالی ها راموس را به دلیل محرومیت و ماریانو را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و در آن سمت هم سیتیزن ها آگوئرو را به خاطر آسیب دیدگی و بنجامن مندی را به علت محرومیت در اختیار ندارند.

شاگردان زیدان که در دوران پسا کرونا موفق شدند در یک رقابت هیجان انگیز، جام قهرمانی لالیگا را پس از سال‌ها از کاتالان‌ها بدزدند، در تلاش هستند تا بازی باخته دور رفت مقابل سیتی را جبران کنند. اما آبی و آسمانی‌ها هم که در جام‌های داخلی توفیقی نداشته اند، سعی می‌کنند تا در UCL مقام کسب کنند.

در دیگر دیدار حساس این مرحله لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس در آلیانز تورین میزبان لئون فرانسه است. این دیدار با سوت "فیلیکس زوایر" از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز می‌شود. بازی رفت با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسیده است.

بانوی پیر که چند وقت پیش برای نهمین بار پیاپی قهرمان سری‌آ شد کار بسیار سختی مقابل شاگردان رودی گارسیا دارد. لئون هم با کسب ۴۰ امتیاز در لیگ یک فرانسه هفتم شد و از کسب سهمیه فصل آینده فوتبال اروپا باز ماند و در تلاش است تا با حذف یووه به مراحل بالاتر برسد.

کد خبر 437623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.