فکری: بازی مقابل سپاهان یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود

سرمربی تیم نساجی گفت: بازی مقابل سپاهان یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ محمود فکری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: شاهد یک بازی سنگین و سخت بودیم، از بازیکنان تیم نساجی تشکر می‌کنم، زیرا بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: با توجه به کمبود بازیکن خستگی یاران تیم ما مشهود بود، بازی مقابل سپاهان یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود. در نیمه دوم بخت با تیم ما یار بود و توپ‌های تیم سپاهان به تیرک دروازه ما برخورد می‌کرد، باید از تیر درواز ممنون باشیم!

سرمربی تیم نساجی مازندران تصریح کرد: همین که بازیکنان تیم با عشق بازی می‌کنند برای من کافی است که این نتایج خوب از عملکرد خوب بازیکنان به وجود می‌آید. اشتباهی در تعویض بازیکن ما رخ داد که تیم پاوری دچار اشتباهی شده بود که به دلیل فشار سنگین بازی رخ داد.

فکری اضافه کرد: با توجه به قوانین جدید این اشتباه صورت گرفت که این مسئله خیلی مهم نیست، زیرا بر روی نتیجه بازی تأثیر گذار نبود.

وی با بیان اینکه ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به اصحاب زحمت کش رسانه تبریک می‌گویم، تاکید کرد: رسانه ورزش را زنده نگه داشته و ورزش را زیبا تر کرده است.

سرمربی تیم نساجی مازندران افزود: "رضا دهقانی" از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده است که به گمانم تا پایان فصل به بازی‌ها نرسد، این اتفاق در بازی مقابل فولاد خوزستان رخ داد.

کد خبر 437616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.